Disclaimer: Chiar si acest comunicat de presa a fost conceput in colaborare cu motanul agentiei, Chipi Ogilvy.
Zeci de mii de like-uri in social media, zeci de share-uri, sute de impresii, in doar doua saptamani de la lansarea unei campanii inedite, semnata de Ogilvy & Mather Romania:
Un bilant surprinzator al unei campanii experiment realizate de Ogilvy & Mather Romania pentru promovarea noului aspirator Philips PowerPro Aqua 3in1, ultra eficient pentru a curata murdaria zilnica mult mai rapid.
Produsul este dedicat in mod special stapanilor de animale, care pot, astfel, sa le ofere acestora mult mai multa libertate pentru a-si exprima adevarata natura. Acesta este foarte eficient pentru eliminarea parului si a curatarii murdariei provenite de la animalele de companie.
Pornind de la acest insight, echipa Ogilvy & Mather a ales sa foloseasca in locul influentatorilor obisnuiti (vedete, bloggeri, etc.) pisici si caini care vorbesc si stiu sa vanda, aparent, foarte bine. Rezultatele campaniei sunt cu atat mai surprinzatoare cu cat aceasta are o componenta exclusiv de social media.
"Umaniozii de la Ogilvy erau intr-un brainstorming intr-o seara si se tot intrebau cum sa povesteasca mai bine despre un aspirator de la Philips care, cica, face viata mai simpla pentru noi, patrupedele. Brusc, m-am gandit sa ma implic, desi, de obicei, sunt foarte lenes, si, pur si simplu, le-am transmis ideea: vorbiti cu Bossulica si Motanul Lentila. Fie, si cu doi caini, Tony Ciubuc si Tyson. Ce, noi nu suntem vedete?", isi aminteste Chipi Ogilvy.
Astfel, campania semnata de Ogilvy & Mather Romania aduce in prim plan 4 patrupezi, doi motani respectabili, Bossulica si Motanul Lentila, dar si doi caini cu personalitate, de asemenea, virala: Tony Ciubuc si Tyson.
Fiecaruia dintre ei i-a revenit responsabilitatea de a povesti despre produsul Philips din perspectiva sa, cu testimoniale video si poze, in care vorbesc despre felul in care acesta le-a schimbat viata. In bine, evident. Vocile celor doi caini au fost asigurate de stapanii lor, doi bloggeri cunoscuti, care, au inteles si ei ca animalele lor pot fi mult mai convingatoare.
“Sorry guys, pets are the new KOLs”, cum ar mai adauga Chipi Ogilvy, atunci cand vorbeste in engleza.
Testimonialele realizate pana acum de vedetele campaniei: