Politia Romana si Mercury360 ni-i arata pe "Supravietuitori". Toni Bunaiasu (Mercury360): In trafic e ca in agentie. Toti suntem isteti si plini de fente pana cand ne loveste din urma ignoranta

Politia Romana si Mercury360 ni-i arata pe "Supravietuitori". Toni Bunaiasu (Mercury360): In trafic e ca in agentie. Toti suntem isteti si plini de fente pana cand ne loveste din urma ignoranta

Conduceti prudent, puneti-va centura, nu consumati alcool, don't Pokemon and drive. Drame vechi si drame noi in trafic, care insa, pot duce toate in acelasi loc: cativa metri sub pamant. Si, totusi, lumea e desensibilizata. Niciun avertisment simplu, oricat de pertinent, nu mai impresioneaza. Iar Toni Bunaiasu (Group Creative Director, Mercury360) facea chiar el parte din clubul celor care nu poarta centura de siguranta (apreciem mostra incomoda de sinceritate) pana la "Supravietuitorii: Trisezi centura, pacalesti viata", cel mai nou proiect al Politiei Romane.

E vorba despre o expozitie cu 15 scaune provenite din epavele auto implicate in accidente reale si "protejate" cu centura de siguranta. Prin urmare, scaune care au avut norocul sa poarte centura, ca acum sa spuna povestea accidentului din care soferii nu au scapat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related