Strategia si campania au fost semnate si implementate de Perceptum Concept si Grafica si Tipar. “A refreshing, new take on care” este numele campaniei de marketing experiential initiate de Perceptum pentru Unilever in perioada mai-iunie 2016. Actiunile s-au derulat in hipermarketurile Cora si Carrefour, iar abordarea propusa de Perceptum a fost cu adevarat unica si “refreshing”: consumatorii aflati in centrele comerciale au surprins produsele de ingrijire din gama Dove Men + Care integrate printr-o experienta unica, cu ajutorul efectelor 3D.
Aceasta experienta multisenzoriala a fost posibila datorita displayului de produs de ultima generatie DreamOC, un instrument hitech de marketing, multipremiat international si reprezentat in Romania in exclusivitate de Perceptum.
Produsele prezentate au devenit vedetele de necontestat ale standurilor, iar consumatorii s-au oprit in numar mare sa urmareasca fascinantele efecte holografice care au fost imbinate, pentru impact maxim, cu tehnologia TurboScent. Astfel, display-urile au fost dotate cu senzori de miscare, pulverizand parfumul produselor Dove Men+Care atunci cand consumatorii se apropiau la mai putin de 50 cm.
Mecanismul campaniei, implementarea si activarea consumatorilor au avut la baza dorinta de a oferi experiente memorabile prin care noile produse Dove Men + Care sa faciliteze interactiunea consumator – produs si sa convinga clientii de calitatile si avantajele noii game de produse.
“Vorbim de un dispozitiv de prezentare ultra-hitech, cu ROI garantat si rapid, care da campaniilor de marketing experiential o noua dimensiune, mai provocatoare si mai spectaculoasa decat orice alte tehnici de promovare in-store.”, afirma Raluca Ghilea, Director Executiv Perceptum.
Cu ajutorul display-urilor DreamOC, consumatorii au fost atrasi, dar si retinuti la stand pana la 2-3 minute, multi dintre barbatii prezenti fiind curiosi sa inteleaga device-ul si tehnologia de proiectie.
“Consumatorii au fost atrasi de holograma, insa, odata retinuti la raft, au fost surprinsi de optiunea a simti mirosul noii game Dove Men+Care. Acest lucru a contribuit la cresterea entuziasmului si, implicit, la activarea shopperilor, ceea ce a confirmat, asa cum arata si studiile noastre, ca, atunci cand vine vorba despre produsele de ingrijire personala, parfumul este unul dintre cele mai importante criterii de selectie.
Succesul campaniei concepute de Perceptum pentru Unilever s-a resimtit atat prin numarul de leaduri, generarea word-of-mouth, viralizarea pe retelele sociale, cat si prin cresterea semnificativa a vanzarilor pe punctele in care s-a facut implementarea, fata de perioada anterioara a anului precedent”, a declarat Oana Sbarlea, Personal Care Brand Building Manager Unilever.
Pe langa rezultatele imediate, manifestate in cresterea vanzarilor, campania “A refreshing, new take on care” a avut feedback bun si din partea retailerilor, care au vazut in ea o initiativa indrazneata, ce aduce valoare adaugata unei piete marcate de discounturi si oferte promotionale.
“Urmatorul pas este ca, alaturi de partenerii de la Perceptum, sa ducem si mai departe conceptul, adaugandu-i componenta de kinect, care va permite consumatorilor sa interactioneze cu imaginea proiectata, crescand engagementul si generand si mai mult continut viral. Proiectele noastre se vor extinde, astfel, si pe celelalte branduri din Unilever”, a incheiat Paul Petrescu, Deodorants Brand Building Assistant, Unilever.