"Pantofi cu Pereche" de la TEZYO

"Pantofi cu Pereche" de la TEZYO

Cu ocazia inceputului de sezon cald, TEZYO, noul concept fashion by OTTER Distribution, a demarat campania ”Pantofi cu Pereche” pentru a marca lansarea unei noi destinatii de shopping care ofera mai mult decat articole de incaltaminte si accesorii, vine cu sfaturi despre stil si tendinte.

Campania a debutat cu o perioada scurta de teasing, prin care publicul a fost familiarizat cu noul concept store TEZYO si a fost anuntat ca magazinul pregateste o surpriza pentru clientii sai.

Lansarea campaniei a coincis cu lansarea unui microsite in cadrul caruia au fost oferite informatii despre brandul TEZYO, surprizele pregatite si a fost anuntat parteneriatul cu Ana Morodan, consultantul fashion cu care au fost organizate trei sesiuni de workshop-uri de stil in locatiile TEZYO din Bucuresti si din tara.

 

In plus, tot din dorinta de a veni in intampinarea publicului cu sfaturi si inspiratie pentru definitivarea tinutelor preferate, TEZYO a lansat si Quiz-ul online de stil prin care, pe baza raspunsurilor la 5 intrebari, stilistii TEZYO au oferit, pe loc, sfaturi despre cele mai potrivite culori in trend, dar si modalitati de asortare a acestora si recomandari de produse de incaltaminte potrivite stilului si personalitatii fiecareia.

Odata cu lansarea campaniei ”Pantofi cu Pereche”, publicului i-au fost dezvaluite, in etape, surprizele TEZYO pregatite pentru ei in cele 4 magazine. Pentru fiecare pereche de pantofi achizitionata de clientii din magazine, acestia au primit un accesoriu surpriza - ” perechea” - , cu care sa isi accesorizeze tinuta in noul sezon si un mini-ghid de stil usor de folosit, care sa ii ajute sa faca alegeri inspirate in ceea ce priveste culorile potrivite si asortarea acestora, pentru un look de efect.

In plus, in incinta centrelor comerciale unde este prezent concept store-ul TEZYO au fost organizate o serie de actiuni distractive pentru vizitatorii mall-urilor - la Fun-corner-ul TEZYO, vizitatorii s-au putut bucura de o pauza binemeritata de shopping cu prietenii, creand gif-uri pe ritmuri de muzica antrenanta si imprimandu-si fotografiile preferate.

 

Cristi Movila (Director eCommerce, OTTER):

"Noul concept store TEZYO, by Otter Distribution este o noua destinatie de shopping care ofera o experienta noua si fresh, punand la dispozitie branduri cu personalitate si oferind, in acelasi timp, idei noi pentru cei care doresc sa isi reimprospateze garderoba, in fiecare sezon.
”Pantofi cu Pereche” a fost mai mult decat o campanie promotionala, am dorit sa venim in intampinarea publicului interesat de moda si exprimarea stilului personal cu o serie de sfaturi si inspiratie pentru primavara, pentru asortarea si accesorizarea tinutelor lor preferate. Feedback-ul pozitiv al clientilor si gradul mare de participare la evenimentele si activarile organizate ne-au confirmat inca odata faptul ca publicul nu isi doreste doar o achizitie stimulata de un discount, ci o experienta noua, care sa ii inspire, si produse si branduri cu care sa se poata identifica."

 

Delia Margarit (Managing Partner, The GOOD Company):

"Ascensiunea industriei fashion din ultimii ani nu este o intamplare, dovedeste un interes din ce in ce mai mare al consumatorilor pentru propriul look si pentru adoptarea unui stil personal. Iar brand-urile care se evidentieaza in acest domeniu trebuie sa gandeasca in ritmul in care gandesc clientii, sa ii surprinda cu campanii creative si sa fie cu un pas inaintea acestora. 
”Pantofi cu Pereche” a fost pentru noi o astfel de campanie, in care am avut libertatea sa gandim integrat o campanie online si offline aproape de clienti si de preocuparile lor actuale, o campanie in care TEZYO a devenit consultantul lor de stil pentru o vara de neuitat."

 

Echipele participante

Echipa Otter Distribution care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formata din: Cristi Movila (Director eCommerce), Claudia Nastase (Specialist Marketing Online), Adina Ion (Specialist Marketing Offline). In plus, fiecare dintre angajatii companiei OTTER Distribution a avut propria contributie si implicare in buna desfasurare a acestei campanii.

Echipa care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formata din: Delia Margarit (Managing Partner, The GOOD Company), Bianca Chiscop (Jr. Account Executive, The GOOD Company), Florence Luca (Director de Creatie, Digital Friday), Teodor Bratu (Creative, Digital Friday), Anita Kevorkian (Grafician, Digital Friday), Teodora Alexa (Grafician, Digital Friday), Daniel Luca (Managing Partner, Elastic Orange).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related