Next Advertising a dezvoltat pentru Bramac noua platforma de comunicare care isi propune sa invete Internetul Bramatica – stiinta acoperisurilor. Campania se desfasoara exclusiv online, este compusa din mai multe episoade ce vor fi livrate in etape pana la finalul anului si a fost lansata cu un teaser.
Primele luni ale lui 2016 au adus schimbari majore in strategia de comunicare Bramac. Dupa pitch-ul organizat la finele lui 2015 am ales agentia Next Advertising ca agentie de brand. Bramac si Next si-au propus sa spuna lucrurilor cu adevarat pe nume. Impreuna am descoperit o noua stiinta, si anume Bramatica – stiinta acoperisurilor.
Noua platforma de comunicare isi propune sa scoata in evidenta cele mai importante aspecte pe care oamenii trebuie sa le aiba in vedere atunci cand achizitioneaza un acoperis. Toate raspunsurile se regasesc in manualul de Bramatica. – Cristiana Stoica, Marketing Manager Bramac.
In cazul investitiilor mari si pe termen lung, cum este achizitia unui acoperis, oamenii se informeaza de pe Internet pentru a fi siguri ca aleg cea mai buna varianta. Noi, cand am primit brieful pentru campania Bramac, am intrat pe net pentru research si ne-am dat seama ca in online exista numeroase informatii eronate despre subiect. Ca specialist in acoperisuri, era datoria Bramac sa intervina. – Ileana Sebe, New Business and Strategy Director.
Provocarea pentru Bramac este sa-si ajute publicul sa inteleaga detaliile tehnice si, mai ales, importanta acestora in procesul de construire a unui camin.
Cum am reusit noi sa explicam aspectele complicate ale acestui proces, astfel incat sa fie usor de inteles pentru toata lumea? Am impletit informatiile tehnice cu umorul si am inventat Bramatica, stiinta care te invata cum sa alegi cel mai bun acoperis! – Adrian Albu, Group Creative Director Next Advertising.
Campaniei s-au alaturat cativa dintre reprezentantii Internetului (oameni obisnuiti deveniti virali, vloggeri, comedianti si bloggeri), care au fost dusi din nou la scoala pentru a-i invata Bramatica.
Ne-am bazat pe ei, ca specialisti in viralizare, sa captam atentia publicului si sa fim entertaining pentru ca aveam de livrat niste mesaje “tehnice” care nu sunt foarte “fun to watch”. Iar atunci cand te bati pentru atentie cu pisicute haioase, evenimente, discutii pe chat cu prietenii, trebuie sa apelezi la arme grele! – Alexandru Tunaru, Digital Strategy Manager Next Advertising.
Elevii de la lectiile de Bramatica au fost: Neamtu, Bromania, Sorin Ioan (Perversul), Ionut Surugiu (Pateu’), Sebastian Ghita (Plapandu’).
Campania este sustinuta si de bloggerii: Cetin Ametcea (cetin.ro), Vali Petcu (zoso.ro), Radu Dumitru (nwradu.ro), Vlad Petreanu (Petreanu.ro).
Echipa
Din partea Bramac: Mircea Dumitru - Director General; Cristiana Stoica - Marketing Manager
Din partea Next Advertising: Ileana Sebe - Strategy and New Business Director; Adrian Albu - Group Creative Director; Loredana Marin - Copywriter; Mario Francisco - Art Director; Alexandru Tunaru - Digital Strategy Manager; Andreea Cojocariu - Digital Copywriter; Ioana Cabuz - Account Director
Regizor: Dragos Musat