Povestile bune sunt despre drumuri nebatatorite, despre a te abate de la rutina pentru a ajunge in locuri anterior necunoscute, in care descoperi lucruri noi despre tine. Sunt despre calatorii – unele interioare, alteori in lumea exterioara – in care depasesti provocari, reale sau imaginare si din care iesi transformat. E nevoie de curaj sa traiesti si sa spui astfel de povesti.
Despre acest gen de explorari este cea de-a sasea editie The Power of Storytelling, o conferinta unica in Europa de Est. Pornita in 2011 de la ideea ca povestile bine spuse pot schimba vieti si comunitati, pot inspira si ne pot apropia de unii de ceilalti, conferinta a primit in 2015 Premiul Aspen pentru Contributia la Patrimoniul Cultural Romanesc.
O lista impresionanta de producatori de continut si comunicatori creativi din intreaga lume – autori si jurnalisti, artisti vizuali, muzicieni, documentaristi sau specialisti in marketing – vin la Bucuresti intre 14 – 15 octombrie sa ne invete cum sa exploram necunoscutul – atat la nivel de continut, cat si la nivel de forma – si cum sa fim mai curajosi, ca povestitori si ca oameni.
Printre ei se numara:
- Cheryl Strayed, autoarea Wild (In Salbaticie), povestea calatoriei care a ajutat-o sa se regaseasca, a carei ecranizare a fost nominalizata la Oscar;
- Colin Meloy, compozitor si solist al trupei The Decemberists, si sotia lui, ilustratoarea Carson Ellis; impreuna au creat triologia Wildood Chronicles, un bestseller New York Times;
- Jonah Sachs, autor si specialist in marketing care ajuta brandurile sa-si spuna mai bine povestile;
- Caroline Paul si ilustratoarea Wendy MacNaughton, recent co-autoare a bestseller-ului New York Times „Gutsy Girl”.
- Catalin Tolontan, unul dintre cei mai cunoscuti jurnalisti sportivi si de investigatie romani;
- Jacqui Banaszynski, reporter, editor si profesor cu experienta de 30 de ani, castigatoarea unui Pulitzer.
Inregistrarile pentru experienta celor doua zile de conferinta – care cuprinde, pe langa discursuri, expozitii, proiectii video, sesiuni de autografe si alte surprize – se pot face pe site-ul conferintei.
(Conferinta a fost sold-out in fiecare an)
Puteti vedea cum a fost anul trecut in rezumatul video de mai jos, care incapsuleaza spiritul si misiunea The Power of Storytelling: aceea de a transmite emotie si a crea empatie.
Partenerii editiei din acest an
The Power of Storytelling e organizata de Decat o Revista, o publicatie trimestriala generalista care publica povesti despre cum traim azi si exploreaza familiarul realitatii romanesti, experientele si trairile care ne sunt comune.
Le multumim tuturor partenerilor care ne sunt aproape si care ni se vor alatura pe parcurs:
Platinum: Lateral, UniCredit Bank, NN, Erste Asset Management.
Gold: Telekom Romania, HBO, Coca-Cola.