Leo Burnett semneaza campania de imagine pentru lansarea unei reviste media complexe, de tip ghid TV, intitulata Apropo TV.
Campania cuprinde spoturile TV: "Balet", "Telenovele", "Inmormantarea", executiile print "Jandarmii" si "Inmormantarea" si un spot radio si se va derula incepand cu mijlocul lunii noiembrie pe TV, radio, print si outdoor.
"Intregul demers strategic a inceput cu analiza si identificarea punctelor tari ale noii publicatii", precizeaza Ravan Matasel, Research & Strategic Planning Director la Leo Burnett.
"Prima decizie a fost ce anume sacrificam si care trebuie sa fie prioritatea in comunicare. Astfel, din numeroasele noutati pe care le aducea Apropo TV, care este o revista media complexa, nu doar un ghid tv, am ales sa ne concentram, totusi, pe comunicarea acelui avantaj pe care nu il detinea nimeni in mintea consumatorilor si care are si un grad ridicat de relevanta pentru acestia. Adevarul unic despre marca, pe care am construit intreaga campanie este: Apropo TV ofera recomandari ("tailor made") in functie de preferintele si pasiunile fiecarui telespectator. Este unul dintre putinele cazuri in care am avut ocazia sa construim strategia de comunicare in jurul unui punct de diferenta real, ancorat in realitatea produsului si nu a trebuit "sa inventam" ceva.
Am comunicat acest element diferentiator utilizand un insight extrem de veridic si simplu, si de aceea extrem de puternic: "de multe ori, din diferite motive, ne uitam la lucruri care nu ne intereseaza si care nu ni se potrivesc", adauga Matasel.