Agentia de digital a brandului URSUS se intoarce victorioasa dintr-o misiune speciala pe terenul offline. Kubis concepe si executa identitatea vizuala a noii beri URSUS UNTOLD, berea in editie limitata creata special pentru cel mai mare festival de muzica electronica din RO.
Kubis a primit brieful pentru crearea unui ambalaj nou, electric si festivalier, pentru reteta speciala a berii URSUS in editie limitata — o bere echilibrata la gust si mai usor de baut in agitatia de festival. Rezolvarea a venit in trei variante de culoare care “acapareaza” ambalajul clasic URSUS Premium, fiecare avand un element erou de design inspirat de muzica electronica si evenimentele de gen.
"Este o senzatie total diferita sa stii ca poti sa lucrezi la un tip de “produs” pe care il vei putea tine in mana la un moment dat. Pentru ca digitalul pare a fi tot timpul pe fast forward – creezi ceva in Photoshop, apare pe un site si dupa o vreme dispare. Dar can-urile acestea sunt ceva palpabil, le-am vazut in magazin si am putut sa spun „Hey, am contribuit la asta!”. Ma bucur ca am avut parte de incredere din partea clientului si ca ne-a dat ocazia sa lucram la acest proiect, cu rezultate (zic eu) foarte cool.
Andrei Bilan, Head of Design Kubis Interactive
Lansarea noului ambalaj e sustinuta si de o activare in digital in care consumatorii sunt invitati sa descopere noile doze in camionul care duce berea la festival — o activare care continua povestea din reclama URSUS UNTOLD — si sa castige abonamente la marele eveniment: Momente.Cool/hailaUNTOLD
Echipa care-a visat numai festivaluri iarna trecuta (Kubis Interactive):
Eugen Suman, Creative Director
Andrei Bilan, Head of Design
Ioana Enache, Senior Copywriter
Stefan Bejan, Graphic Designer
Cristina Schitco, Account Director
Raluca Irimia, Account Manager