Leo Burnett România semnează alături de Kaufland manifestul „Trăiește Fresh”, care reprezintă nu numai noua campanie de comunicare Kaufland, ci și un îndemn către un nou stil de viață.
La acest nou stil de viață contribuie atât cele mai proaspete produse aduse în fiecare dimineață la raft, precum și perspectiva mereu fresh pe care Kaufland ne îndeamnă să o avem asupra lucrurilor. Adică de a lua fiecare zi de nouă, de a redescoperi bucuria de a trăi fiecare moment pe loc, cât e proaspăt, și de a îndrăzni să faci lucruri noi, pentru prima oară.
Îndemnul către un stil de viață fresh se va regăsi în toate magazinele Kaufland, unde clienții se vor bucura în fiecare zi de cele mai proaspete produse, de cele mai fresh oferte, care se schimbă în timp real și de angajați cu spirit fresh, pozitivi, gata să le sară în ajutor cu un nou sfat. De asemenea, chiar și materialele dezvoltate de Leo Burnett România sunt fidele filosofiei "Trăiește Fresh".
Ședința foto pentru imaginile campaniei a fost realizată cu produse luate direct de pe rafturile Kaufland și folosite exact așa cum sunt ele în magazine: simple, proaspete și gustoase. Fără extra-cosmetică, fără glicerine, fără plastic strălucitor.
“Ceea ce am căutat noi în această repoziționare a fost o ieșire din șablonizare. “Trăiește fresh” lasă loc pentru o traducere intimă, în care fiecare poate decide semnificația; este titlul unui proiect coerent de viață bună, unul măreț, pe multiple paliere.
Invităm lumea să arunce automatismele pentru o perspectivă proaspătă care le poate aduce ceva nou, o gândire fresh, mai multă ambiție de viață. Să trăiască fiecare minut cât e fresh, pentru că fiecare zi are un rol decisiv în alcătuirea noastră sufletească.", adauga Ada Mușat, Copywriter - Leo Burnett România.
„Această filosofie de viață apare, însă, când ai o bază solidă împlinită, o alimentație proaspătă, sănătoasă. E important să ne facem timp pentru o masă sănătoasă, să ne luăm poftele în serios, să ne răsfățăm cu experimente culinare. Iar Kaufland propune și susține această filosofie prin produse proaspete, aduse la raft în fiecare dimineață.”, adauga Alex Nimurad, Art Director - Leo Burnett România.
Cu ocazia acestei campanii, Kaufland România lansează un proiect la nivel național, adresat tuturor românilor: platforma digitală, unde cititorii vor putea găsi în permanență invitații la noi provocări și experiențe trăite pentru prima dată în viață: sfaturi și lucruri mai puțin știute despre rolul alimentelor proaspete în nutriție, oferite de dr. Șerban Damian, nutriționist, rețete culinare în combinații fresh marca Chef Foa și informații despre cum să ajungi la un stil de viață sănătos, împărtășite românilor de Andrei Roșu.
Campania „Trăiește Fresh” a debutat la începutul acestei săptămâni și include componente in-store, TV, Radio, Online, OOH.
Echipa Leo Burnett România:
Răzvan Căpănescu – Chief Creative Officer,
Adina Teodorescu – Group Creative Director,
Ada Mușat - Copywriter,
Alexandru Nimurad - Art Director,
Cosmin Ezaru - Senior Art Director,
Mihai Mateescu – Digital Art Director,
Dinu Gojan – Art Director,
Alexandru Covrig – Art Director,
Irina Cărbunescu - Senior Strategic Planner,
Adela Sescu – Account Manager,
Ioana Carp – Account Manager,
Ioana Samoilă – Social Media Manager,
Andrei Florian – Digital Strategist,
Dominic Timotin – Head of Development,
Alexandru Nicolescu – Digital Project Manager,
Diana Papuc – Group Creative Director.
Echipa Kaufland:
Irina Grigore – Marketing Director,
Alina Golopența – Acquisition Director,
Alexandra Cîrstea - Digital Manager.