La inceput, adica acum 75 de ani, in SUA se intampla ceva. Prima reclama TV s-a difuzat pe 1 iulie 1941, pe canalul WNBT, detinut de NBC, inainte sa inceapa meciul dintre Brooklyn Dodgers si Philadelphia Phillies. Scurta, simpla si la obiect, la Bulova Watch Co: se arata un ceas si o voce din off spunea cat e. Difuzarea ei a costat 9 dolari. Din pacate, din ea nu a mai ramas decat aceasta poza:
Pana in 1941, statiile TV nu aveau voie sa difuzeze reclame, scrie Quartz, dar asta nu le oprea sa gaseasca metode care sa ocoleasca reglementarile: prezentatorii citeau mesaje de la sponsori ca Procter & Gamble si General Mills inca din 1939.
In 1941, Comisia de Comunicatii Federale a emis licente comerciale pentru 10 statii. WNBT si Bulova au fost primele branduri care au profitat. A urmat, apoi, istoria unei industrii de miliarde de dolari.
Alte spoturi Bulova care au urmat, in acea perioada: