[Scoala ADC*RO - Promotia 2016] Karla Georgescu a trecut de la zbenguit pe solouri de chitara, la graphic design linistit la birou

[Scoala ADC*RO - Promotia 2016] Karla Georgescu a trecut de la zbenguit pe solouri de chitara, la graphic design linistit la birou

Continuam seria de luat la intrebari absolventii Scolii ADC*RO 2016. O s-o avem imediat la taste pe Karla Georgescu, Art Director la Publicis. Cu profil de mate-info in liceu si specializare de publicitate la Facultatea de Jurnalism, Karla s-a hotarat sa rupa legatura dintre ea si integralele matematice si s-o ia pe filiera umana. 

Are la activ 6,5 ani de cantat la chitara, 5 din ei intr-o trupa de rock alternativ. A cochetat si cu baletul sau pictatul, dar astazi este graphic designer si sefa de promotie ADC. Ne-am mai intalnit cu ea si aici cand, impreuna cu ceilalti membri ai echipei KISA, castigau Gold-ul la una dintre competitiile Young FIBRA.

Despre ce a facut la sus-numita Scoala de creatie si alte peripetii, coborati privirea, caci toate sunt mai jos:

 

Background

Doar ce am terminat specializarea Publicitate la Universitatea Bucuresti. Inainte am terminat Mate-Info la Colegiul National Mircea cel Batran din Constanta.

Desi am facut un liceu de brainiaci, cu un profil real, am avut o gramada de activitati artistice in background care m-au tinut conectata la mediul asta.

Sunt artist cu acte in regula. Marea mea pasiune e muzica, am cantat 5 ani jumate la chitara intr-o trupa de rock alternativ, MT place si inca un an jumate prin alte trupe, am facut pictura, desen figurativ si dans modern, contemporan, balet, dar acum am ramas pe grafic design.

 

Inscrierea si admiterea la ADC*RO

Am decis ca o sa ma inscriu la ADC de vara trecuta, dupa ce am terminat un internship la McCann. Mi-am dat seama ca imi place foarte, foarte tare domeniul. Imi dadea o senzatie super tare, ca si cand cineva te tine constant in priza. Iubesc feelingul ala cand ai o idee tare. 

In principal, cred ca am vrut sa vin la Scoala ADC ca sa-mi demonstrez mie niste chestii. De asemenea, si admiterea mi-a placut.

Mi-a placut toata peripetia cu filmarea pentru Bursa Grolsch: m-am mascarit si prostit mult, am cautat recuzita pe la toti prietenii, am luat biciclecta de la niste nemti din Parcul Izvor si apoi a trebuit sa ma prefac ca stiu sa ma dau pe ea, chiar daca era de doua ori cat mine, am avut barba timp de 20 de minute si am ramas cu o iritatie, am tras nenumarate secvente in care am desfacut, savurat si resigilat Grolsch-ul, s-a aruncat cu salata si avocado in mine. A fost o experienta tare.

Mi-au placut si inscrierea, intrebarile. Una din intrebari era despre brandul preferat. Tin minte ca am turuit ca o nebuna toate lucrurile pe care le iubeam eu la Volvo pana n-am mai avut caractere.


Asteptari si surprize

Cum plec de obicei - fara. Asa sunt eu. Asteptarile mie le fac dupa, in functie de context. I tend to make the best out of what I have. ADC-ul m-a surpins foarte placut. Chiar daca a fost solicitant, nu se compara cu nicio experienta scolara pe care am avut-o pana acum.

Mi-a placut fiecare clipa, fie ca era muncita, ca era predata, ca era tutorat, ca era OlimpIad, ca stateam si cautam idei. Mi-a placut tot.

E super tare cand vezi ca poti sa faci ceva, sa schimbi ceva, pornind de la un gand. Long story short, you can get things done with your mind and imagiantion.

 

Prima intalnire

Super tare. Am fost o promotie speciala. S-au legat prietenii repede inca din prima seara.

 

Momente misto, mai putin misto & constructia portofoliului

Momente tari: OlimpIadul cu cei trei supermen (Eugen Suman, Mihnea Gheorghiu, Andrei Tipsa), colegii de la OlimpIad si echipa KISA, party-urile si tutoratele cu Mihnea si Tripsa, again. Minusuri nu exista.

Provocari: am filmat si refilmat in trei zile scenele din Case Study-ul pentru Vodafone Intrerupe Intreruperea, in special scena cu Chistoc (motanul), pe care l-am plimbat peste tot cu Uberul si care mi-a lasat o gramada de semne.

Am avut odata un deadline pentru OlimpIad, a doua zi dimineata, pentru idei si un logo. Ajunsesem pe la 12 noaptea acasa, le aveam notate in carnetel, dlar trebuiau dezvoltate si facut logoul.

Am inceput sa scriu la PC si, dupa jumatate de ora, mi s-au ars sigurantele la panoul electric. Aveam unul antic, de ala de pe vremea comunismului. Panica! Pentru ca am calculator si nu aveam ce minuni sa fac fara curent, fara internet.

Asa ca m-am mobilizat, am cerut ajutor de pe telefon pe Facebook. A venit cineva in noaptea aia sa ma ajute cu reparatul panoului si la 02.30 reluam scrisul.

La un moment dat cand imi uploadam portofoliul, nu-mi mai functiona site-ul. Am avut de montat 3 cazuri pentru Future Lions in vreo 10 zile.

N-am prea dormit atunci, n-am prea mancat, n-am prea facut nimic altceva in afara de montat, mers la studio, animatii, cautat secvente video, facut logouri, s.a. Dar au iesit foarte bine. Eu sunt multumita de rezultat.

Imediat dupa ce am predat portofoliul, vineri inainte de Paste, fara sa iau pauza, a trebui sa ma apuc de boardul de la Young FIBRA. Eram conditionata de timp si aproape am ratat trenul care ma ducea la Baia Mare unde urma sa-mi petrec vacanta.

Locul I in competitia Dubla Provocare Carrefour, categoria Food Waste

Nenumarate dati cand s-au suprapus facultatea, licenta, sesiunea, examenele, dealineurile pentru ADC, tutoratele, cursurile, deadlineurile pentru alte concursuri, trupa.

Adevarul e ca toata experienta cu ADC-ul si in special cu OlimpIadul, pe langa faptul ca m-a ambitionat mult, m-a facut sa realizez ca I have that hunger.

Din punctul meu de vedere, pasiunea e un lucru esential in publicitate. De aici iti vine toata energia, dedicatia, toate ideile misto. Tot ce am facut pana acum e un start bun, da' munca pe bune de abia acum incepe.

 

Bunici, Scoala ADC si creatia sunt...

Stiti reclamele pe care le vedeti la televizor, in reviste, pe strada? Dar nu alea plictisitioare la detergenti, care doar te anunta oferta de pret, alea tari, care te fac sa razi, sa plangi, sa iti pui intrebari.

Practic, scopul meu este sa fac asta. Sa fac oamenii pentru cateva secunde sa se deconecteze de la problemele lor si sa isi indrepte atentia catre un produs tare.

 

Planurile de dupa

Acum sunt Art Director la Publicis. E tare aici. Am terminat si ADC-ul si facultatea simultan, asa ca ma simt putin ciudat, overwhelmed, mai ales dupa atata agitatie. E ciudata linistea. O sa dureze un pic pana sa ma acomodez cu viata de non-student.

 

Catre viitori aplicanti

De ce sa Scoala ADC? Lucrezi si inveti de la cei mai talentati oameni din industrie. Iti dai seama daca iti place domeniul. Vezi daca esti bun si ai "The HUNGER for advertising". E momentul in care arati din ce esti facut si daca te tin curelele.

 Daca ai absolvit-o si te-ai facut remarcat, ai sansa unui job, un start bun. De acolo incepe si distractia pe bune, unde ideile tale se iau la tranta cu realitatea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related