[Scoala ADC*RO - Promotia 2016] Costume de supereroi, graphic design, creatie publicitara. Traiectoria Mirunei Anton

[Scoala ADC*RO - Promotia 2016] Costume de supereroi, graphic design, creatie publicitara. Traiectoria Mirunei Anton

Mica fiind, ma uitam mult la "Life with Louie" si-l cam desenam pe protagonist oriunde apucam. Miruna Anton, pe de alta parte, incerca sa reproduca pe hartie costumele supereroilor din desene animate. Asta ar putea fi punctul T0 in care Miruna si-a declansat graphic designer-ul interior.

Preferintelor ei profesionale li s-a adaugat publicitatea in calsa a 12-a, asta ar fi T1. Dupa Bac si-a luat un loc la Comunicare si Relatii Publice, specializarea Publicitate (T2). Si intr-o zi de facultate un coleg i-a povestit ce misto a fost pentru el la Scoala ADC. Domnisoara a lasat deoparte boardgame-urile si muzica de ani '80 ca sa exerseze cu creatia. Iata-l pe T3.

Restul e o istorie de briefuri, rezolvate si puse intr-un portofoliu.

 

Background

Salut, sunt Miruna si sunt proaspata absolventa a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice (FCRP). Imi plac board games, muzica anilor ‘80 si graphic designul.

Cred ca interesul pentru latura asta il am inca din copilarie, obisnuiam sa ma uit la costumele supereroilor din desenele animate si incercam sa le schitez cum puteam eu mai bine.

In ultimul an de liceu, mi-am dat seama ca imi place publicitatea si am intrat la FCRP (SNSPA), specializarea Publicitate. In primii doi ani am incercat sa imi gasesc locul, sa vad ce imi place cel mai mult sa fac si ce mi se potriveste.

Asa am ajuns in asociatia studenteasca PRIME, o etapa frumoasa plina de proiecte tari si oameni faini. Acum, in ultimul an de facultate, m-am hotarat ca vreau sa merg pe creatie publicitara si here we are.

 

Inscrierea si admiterea la ADC*RO

Am avut un coleg de grupa care a fost student ADC in anul anterior si mi-a povestit cum este si la ce sa ma astept. Mi-a placut mult cum suna si m-a convins ca este o alegere buna.

La admitere a fost ok, desi n-am scapat de emotii.

 

Asteptari si surprize

Desi stiam la ce sa ma astept, tot am ramas placut surprinsa. Atmosfera fun si relaxata, atitudinea tutorilor si noul modul care pregateste studentii pentru festivalurile de creatie publicitara (OlimpiAD) au fost plusuri mari.

 

Misto si mai putin

Cred ca momentele cele mai faine au fost si cele mai dificile. Ma refer aici la incercarile noastre de a a veni cu idei demne de festivaluri si orele petrecute avand multe brainstorminguri, discutand, mancand si lucrand impreuna.

 

Constructia portofoliului

Una dintre provocari a fost sa tinem pasul cu briefurile, ca sa nu se adune multe spre sfarsit. Tot in partea finala au fost mai multe emotii pentru ca voiam sa ne iasa portofoliul cat mai bine.

 

Bunici, Scoala ADC si creatia sunt...

As descrie munca de creatie ca o incercare de a transforma reclamele in ceva captivant, distractiv de urmarit, sa nu simti nevoia sa schimbi canalul instant.

 

Planurile de dupa

Ma simt pregatita sa continui drumul deja inceput. Iau lucrurile step by step, acum am incheiat cu Scoala ADC, cu ultimul an de facultate si urmeaza un internship.

 

Catre viitori aplicanti

Daca te hotarasti ca vrei sa intri in publicitate (mai ales in creatie), Scoala ADC te ajuta sa faci primii pasi cu incredere. Depinde de tine cat de receptiv esti si cu ce bagaj pleci la sfarsit.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related