[Can-Cannes 2016] Claudia Chirilescu: Toate entitatile prezente la Cannes au punctat transformarile prin care trec fiecare, ca organizatie, pentru a se adapta la noua realitate culturala si economica

[Can-Cannes 2016] Claudia Chirilescu: Toate entitatile prezente la Cannes au punctat transformarile prin care trec fiecare, ca organizatie, pentru a se adapta la noua realitate culturala si economica

Si uite ca a trecut si anul asta Cannes Lions, o saptamana de conferinte, networking, rose-uri, campanii premiate si campanii controversate. 7 zile, 26 de Grand Prix-uri si, pentru Romania, 11 Lei si 8 shortlisturi 11 Lei si 9 shortlisturi. Cam astea ar fi semnalmentele evenimentului de la distanta. 

De mai aproape, Claudia Chirilescu (Owner, Spoon Media) a vazut urmatoarele: pledoarii pentru empatie, curiozitate si autenticitate, o discutie crescanda pe tema egalitatii de gen si, nu in ultimul rand, topicul adaptabilitatii fiecarei entitati de business din ciclul clienti-agentii-publisheri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related