Rezultatele de la Cannes Lions 2016 au adus agentiei Publicis Romania locul 1 in reteaua Publicis Worldwide din Europa Centrala si de Est si locul 4 la nivel mondial, dupa agentiile Marcel Paris, Publicis Italia si Duval Guillaume Belgia.
"Sunt extrem de fericit pentru aceasta performanta. Este cel mai bun rezultat de pana acum la Cannes pentru Publicis Romania si Nurun, si unul dintre cele mai bune pentru intreaga retea Publicis WorldWide. Ne aflam in top 4 la nivel mondial cu aceasta performanta, dupa agentiile din Franta, Italia si Belgia – ce putem spune, un vis devenit realitate! In plus, am obtinut aceasta reusita cu 3 proiecte diferite, digital native si concepte mult peste advertisingul traditional. Sunt foarte mandru si de nominalizarile pentru Carrefour si stiu ca eram foarte aproape ca ele sa se converteasca in trofee de bronz. Aceasta mare reusita reprezinta pentru Publicis Romania un mare pas in consolidarea pozitiei de top in intreaga regiune si nu numai."
Jorg Riommi (Chief Creative Office – Publicis Romania)
Cele trei campanii premiate si nominalizate la Cannes Lions - “Street View Test” (Automobil Clubul Roman), “Bernie Speed Test” (ArCuB Bucharest 2021), “Shop like a Jedi" (Carrefour) - au mai adus, anul acesta, alte 11 trofee la festivaluri nationale si internationale precum: D&AD, New York Festivals si FIBRA Awards.
In total, de la inceputul 2016, Publicis Romania impreuna cu Nurun, agentia digitala a Publicis Groupe Romania, au obtinut nu mai putin de 27 de trofee si 16 nominalizari in cadrul competitiilor la care au participat.
Succesele inregistrate in decursul acestui an sunt confirmate si de cele 8 campanii exportate de Publicis Romania in Europa si Noua Zeelanda.