United a decis sa isi modernizeze sistemul de job management pentru a creste eficienta agentiei si a integrat una dintre cele mai performante solutii de software folosita de agentiile de marketing si publicitate, AD-IN-ONE. 81 de agentii de publicitate si marketing din 17 tari, de pe 4 continente beneficiaza de avantajele pe care le ofera platforma AD-IN-ONE.
De mai mult timp United a cautat o solutie de job management care sa rezolve intr-un mod eficient fluxul de activitati zilnice. Obiectivele agentiei au fost sa creasca eficienta in proiecte, sa permita echipei sa acceseze in timp real toate informatiile de care are nevoie, sa aiba in timp real rapoarte de profitabilitate a proiectelor si clientilor, sa imbunatateasca procesele de management al proiectelor mari, dar in acelasi timp sa gaseasca un instrument de planificare usoara si care sa duca spre zero ”haosul” din documente si informatii.
Proiectul a inceput la mijlocul anului 2015. Adoptarea unui sistem integrat de management al agentiei semnifica la acel moment si un mod aparte de a aniversa cei 15 ani ai agentiei. United a realizat o activitate intensa de documentare, evaluare si in final, de selectie a AD-IN-ONE (AIO) dintr-o lista scurta de 3 companii furnizoare de software.
Implementarea a inceput cu un studiu ce a determinat cerintele speciale ale agentiei si liniile directoare de setare a sistemului. Aceasta etapa a inclus si instalarea si setarea sistemului pentru cativa angajati ai agentiei pentru acomodarea cu noul mediu de lucru.
Dupa cateva luni de teste, sistemul AIO a fost instalat pe toate statiile de lucru (laptop-uri si desktop-uri) din agentie. Aceasta etapa a inclus si doua zile de training-uri pentru toata agentia, impreuna cu doi experti AIO.
Din mai 2016, agentia a inceput sa lucreze efectiv in noul sistem si sa implementeze toate activitatile in AIO.
"Prima data am facut cunostinta cu oamenii de la AIO in 2008, cand ne-am intalnit pentru o prezentare a acestei solutii. Cu toate ca ne-a atras atentia, parea un sistem prea complex pentru nevoile noastre la acel moment. Intre timp am inceput sa utilizam mai multe programe si sisteme de management, iar ulterior a aparut in mod natural nevoia de integrare. Ne-am intors la AIO pentru ca doream o solutie care sa ne ajute in managementul agentiei, de la costuri si angajati, pana la procesele de lucru si la new business. Agentia noastra este foarte atenta sa creeze valoare si excelenta in tot ceea ce face, iar pentru aceasta este nevoie atat de viziune, cat si de structura si de un mod riguros de lucru, orientat spre calitate. AD-IN-ONE ne ajuta sa integram toate acestea."
Dan Cirstea (Managing Partner United.Marketing Partner)
Dan Cirstea (Managing Partner United)
Sistemul AD-IN-ONE contine 14 module care au fost configurate in functie de nevoile specifice ale United: de la modulul de oportunitati, contacte, documente, joburi, trafic, pontaje, biblioteca creativa si knowledge base, la flux financiar, administrare a facturilor, bugetare si raportare.
“Noi aducem talentul, AIO aduce disciplina! Ar trebui sa fie cea mai buna “chimie!” a spus Dan Cirstea.
"Suntem foarte bucurosi sa uram bun venit United in comunitatea AD-IN-ONE. Ne bucura sa lucram cu o agentie dinamica, care ofera cu adevarat excelenta in marketing pentru atatea industrii, de la centre comerciale si real-estate, pana la servicii financiare, B2B, turism si FMCG. Pe parcursul implementarii, obiectivul principal a fost de a aduce pe un streamlive procedurile si sa le oferim utilizatorilor un pistol puternic, care sa ii ajute sa controleze intregul ciclu de viata al unui proiect, in scopul de a pastra clientii fericiti si, de asemenea, pentru a fi siguri ca proiectele sunt profitabile pentru agentie", declara Libor Cerny (Managing Director AD-IN-ONE Europa).