Gabi Bartic (ThinkDigital) despre campania WWF - "Da natura mai tare": Peste 20 de mii de useri au trimis mesajul mai departe, dar avem un numar putin peste dublu de melodii compuse

Gabi Bartic (ThinkDigital) despre campania WWF - "Da natura mai tare": Peste 20 de mii de useri au trimis mesajul mai departe, dar avem un numar putin peste dublu de melodii compuse

Newsfeed-urile de Facebook si Instagram roiesc de fotografii cu oameni mersi la drumetii pe munti, in parcuri naturale, pe langa lacuri, in Delta sau la mari mai mult sau mai putin aglomerate.

Planul doi al povestii: in luna ianuarie, ThinkDigital Romania isi prezenta propunerea pentru proiectul "Da natura mai tare" in birourile din Bruxelles ale WWF, alaturi de alte 4 agentii de digital media europene. Au castigat pitch-ul cu ideea unei avalanse sonorizate adresate ministrilor de Mediu din 18 tari europene, intre care si Romania.

Obiectivul: impiedicarea revizuirii Directivelor Natura 2000 de catre Comisia Europeana si Cosniliul Ministrilor de Mediu, actiune ce ar urma sa aiba loc la finalul anului. WWF considera ca aceasta  va rezulta in flexibilizarea politicilor privind protejarea si conservarea naturii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related