[Salutari din Constanta] Camelia Artamon, Kool Media: Ne lipsesc cu siguranta clientii mari, cu viziune pe termen lung, ce considera ca nu numai vanzarile sunt importante, ci si implicarea in proiecte de responsabilitate sociala

[Salutari din Constanta] Camelia Artamon, Kool Media: Ne lipsesc cu siguranta clientii mari, cu viziune pe termen lung, ce considera ca nu numai vanzarile sunt importante, ci si implicarea in proiecte de responsabilitate sociala
Elena Luiza Oprea (stanga) si Camelia Artamon (dreapta), asociate Kool Media

Camelia Artamon, Managing Partner Kool Media, spune ca publicitatea la nivel local se impiedica inca in pareri de genul „lasa ca si secretara mea poate face asta”, din partea clientilor. Agentia a fost infiintata in 2013, iar echipa este formata din 3 angajati permanenti si colaboratori in functie de proiect.

 

Mediul in care lucram este unul dinamic. Avem proiecte mai mici si mai mari, iar clientii nostri sunt atat din Constanta, cat si din Bucuresti, dar chiar si din afara Romaniei.

Dezavantaje: ne lipsesc cu siguranta clientii mari, cu bugete generoase, cu viziune pe termen lung, ce considera ca nu numai vanzarile sunt importante ci si imaginea sau implicarea in proiecte de responsabilitate sociala, astfel incat sa ne putem mandri cu tot felul de campanii "out of the box".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related