[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna mai 2016. Creatii romanesti pe primele doua locuri

[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna mai 2016. Creatii romanesti pe primele doua locuri

Trei branduri romanesti ocupa primele patru locuri ale topului YouTube Romania Ads Leaderboard din luna mai 2016, topul celor mai populare spoturi vizionate de catre userii romani pe YouTube in luna respectiva.

Pe primul loc se afla Oriflame Romania cu un tutorial video de ingrijire sustinut de Alina Eremia. Ii urmeaza McDonald's Romania cu doua spoturi in care protagonist este comediantul Mihai Bobonete, parte a campaniei "Sarbatoreste Gusturile Romanesti". Tymbark Romania este pe locul patru cu un spot adaptat care promoveaza un sortiment nou Tymbark.

YouTube Ads Leaderboard este o lista a celor mai populare reclame video care ruleaza pe YouTube. 

Clasamentul este generat pe baza vizualizarilor realizate de utilizatorii de YouTube din Romania in luna precedenta, urmarind mai multi indicatori relevanti, precum numarul vizualizarilor din Romania, rata de vizualizare (timpul mediu vizualizat dintr-o reclama) si raportul dintre vizualizarile organice si cele platite.

YouTube Romania Ads Leaderboard este un top lunar, publicat de IQads.

 

1. [Oriflame Romania] Alina Eremia prezinta rutina de ingrijire cu NovAge True Perfection

 

 

2. [McDonaldsRomania] Sarbatoreste Gusturile Romanesti la McDonald's 30''

 

3. [McDonaldsRomania] Sarbatoreste Gusturile Romanesti la McDonald's 30''

 

4. [Tymbark Romania] Noul spot TV Tymbark Mix Lamaie Menta - pe buzele tuturor!

 

5. [GoPro] GoPro Awards: On a Rocket Launch to Space

"Cat de importante sunt primele 5 secunde? Butonul de "skip"  pune brandurile la mare incercare pentru ca trebuie sa atraga si sa mentina atentia audientei din primele 5 secunde. In fiecare minut sunt incarcate 300 de ore de clipuri video, asadar continutul devine din ce in ce mai variat, mai personal, iar alegerile sunt practic nelimitate.

Brandurile trebuie sa se diferentieze si observam acest lucru foarte bine la GoPro, care prezinta calitatile aparatului Hero 4 intr-un mod neasteptat. Intregul continut este filmat cu Hero 4 montat pe o racheta spatiala care ajunge la altitudine de peste 120.000 de metri si o viteza de 6115km/h”, spune Emilia Branzan, Industry Manager Google Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related