the Syndicate si Securitas, o colaborare armonioasa pentru Turneul International Stradivarius Experience 2.0

the Syndicate si Securitas, o colaborare armonioasa pentru Turneul International Stradivarius Experience 2.0

In perioada 7 mai – 5 iunie, in 15 centre culturale din tara, turneul Stradivarius a raspandit voie buna in acorduri de vioara. Turneul are loc de 9 ani, Securitas este partener de incredere de 8, iar the Syndicate se ocupa de comunicarea acestui parteneriat incepand cu anul acesta.

Conceptul realizat de the Syndicate vorbeste despre omul din umbra care contribuie la succesul oricarui proiect. Scopul acestuia nu e sa iasa in fata, ci sa ii ajute pe cei cu o misiune sa o duca la bun sfarsit, indiferent de problemele cu care se confrunta.

 

"A fost un proiect mai putin obisnuit, fata de cele cu care ne confruntam zilnic. A devenit rapid un proiect de suflet, datorita spiritului de echipa si seriozitatii clientului. Securitas apara oameni, institutii, dar si valori. Practic, sunt protectori ai culturii. In acest context, am simtit ca ne aducem si noi aportul la promovarea valorilor reale. "
Florin Olingheru (Creative Director, the Syndicate).

 

the Syndicate a dezvoltat campania integrata sustinuta in mediul online, social media, presa scrisa, indoor si proiecte neconventionale.

 

Echipa the Syndicate: Florin Olingheru – Creative Director, Razvan Vasiloiu – Head of Strategy, Bianca Stefanut – Account Executive, Sabin Balsanu – Copywriter, Ovidiu Anghel – Copywriter, Mihai Secuianu – Art Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related