Garnier si Nurun, agentia de digital a Publicis Groupe Romania, semneaza campania “Alege schimbarea!”, pentru Apa Micelara Garnier.
Campania digitala este un manifest impotriva apei dure de la robinet si indeamna la schimbare, pentru un ten ingrijit si delicat, cu ajutorul apei micelare care demachiaza, curata si calmeaza intr-un singur pas.
Campania isi propune sa readuca in atentia femeilor cele patru motive pentru care merita sa aleaga Apa Micelara Garnier Skin Naturals pentru demachiere: utilizare multipla, calmare instantanee a tenului, delicatete si consistenta. Secretul Apei Micelare Garnier consta in grupurile de molecule inteligente, numite micele, care contin mai multi agenti de curatare ce indeparteaza bland impuritatile de pe piele.
Campania de comunicare online a cuprins doua etape, prima - de informare cu privire la beneficiile Apei Micelare Garnier, prin care utilizatoarele s-au putut inscrie online pentru a testa produsul.
In cea de-a doua etapa – cea a review-urilor - doamnele si domnisoarele au fost invitate sa posteze impresii si imagini prin care sa arate diferenta. In plus, utilizatoarele au putut folosi una dintre cele 4 scrisori de “Adio”, declarandu-si public despartirea de apa dura de la robinet.
Scrisorile de “Adio” pentru apa dura share-uite pe retelele de socializare au rasplatit utilizatoarele cu premii zilnice. Premiul cel mare al campaniei – Apa Micelara Garnier pentru 1 an de zile - va fi acordat prin tragere la sorti pe 30 iunie.
"Ne-am bucurat sa avem atat de multe inscrieri in prima etapa a campaniei si suntem extrem de multumiti de feedback-ul obtinut pana in acest moment. Site-ul a fost foarte bine primit de utilizatoare, cu un design curat si user experience foarte bun. Ne propunem ca experienta Apa Micelara Garnier sa fie exact asa cum au descris-o participantele pe site, una naturala, ingrijita si delicata si sa convingem toate utilizatoarele care s-au inscris in campanie sa renunte definitiv la apa dura de la robinet."
Iulia Bordeianu (Digital Account Manager, Nurun)
Peste 13.000 de utilizatori s-au inscris pe site-ul campaniei pentru a testa gratuit Apa Micelara Garnier, iar dintre acestea, mai mult de 4.500 au ales sa renunte definitiv la apa dura. Utilizatoarele sunt invitate sa lase review-uri si materiale relevante prin care sa arate diferenta.
"Campania a fost foarte bine apreciata si inteleasa de utilizatori, ceea ce ne bucura foarte tare si ne ambitioneza sa continuam demersuri de informare si educare. Misiunea noastra este de a deveni un adevarat partener in ingrijirea tenului, oferind produse inovatoare, usor de accesat si folosit si blande cu tenul, folosind ingrediente inspirate din natura si perfectionate de catre expertii francezi."
Ana Burloiu (Senior Product Manager Skin Care, L’Oreal Romania Mass Market)
"O campanie cu un mecanism simplu, un call to action puternic care indeamna catre testare de produs si un design user friendly. Acestea au fost ingredientele care ne-au adus peste 13.000 de inscrieri in campania de testare a Apei Micelare Garnier, in mai putin de 4 saptamani. Testarea unui produs este foarte importanta inainte de cumpararea propriu-zisa. Cu atat mai mult cand vine vorba de un produs pentru ingrijirea pielii. In continuare ne bucuram de review-urile primite pana acum si ne pregatim pentru urmatoarea etapa."
Andreea Cuibar (Digital Project Manager, L’Oreal Romania)
Echipele participante:
Echipa Nurun: Alexandra Simionov - Digital Acount Executive, Sherin Arabo - Junior Web Designer, Constantin Bunica - Senior Developer, Ruxandra Drilea – Copywriter, Elis Frunzeanu Iaia - Senior Digital Planner, Iulia Bordeianu - Digital Account Manager.
Echipa Garnier: Elis Isa – Marketing Manager L’Oreal Mass Market, Ana Burloiu – Senior Product Manager L’Oreal Skin Care, Anca Stefan - Digital & Consumer Intelligence Manager L’Oreal Romania, Andreea Cuibar – Digital Product Manager L’Oreal Romania.