[Salutări din Iași] Viorel Nedelcu, innerpride: 40% sunt clienți internaționali, 40% clienți mari naționali și 20% clienți regionali

[Salutări din Iași] Viorel Nedelcu, innerpride: 40% sunt clienți internaționali, 40% clienți mari naționali și 20% clienți regionali

Salutări din Iași, dar și din Boston, unde innerpride și-a deschis un birou de client service, după cum spune Viorel Nedelcu, deputy creative director innerpride. Agenția a pornit, în Iași, în 2000, iar unul din avantajele localului este ”comunitatea mică și închegată”, crede Viorel. Dezavantajul constă în networking, care se face, încă, preponderent la București.

 

Primele proiecte desfășurate sub innerpride ca nume pentru grupul creativ s-au desfășurat începând cu anii 2000. Ca entitate juridică însă, compania există din 2004. Încă de la înființare, ne-am propus să ne structurăm activitatea de la ceea ce am perceput că trebuie schimbat în modelul tradițional de interacțiune client-agenție.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related