Suprarealismul nu a murit. Este captiv la Mega Image

Suprarealismul nu a murit. Este captiv la Mega Image

[UPDATE] Mega Image ne raspunde, fiind postat si un update pe pagina proprie de Facebook:

Drumul de la idee la execuție e mereu pavat cu intenții bune. Iar intenția era să ghicim poftele fetelor, de bunătăți culinare bineînțeles, și să abordăm mai relaxat un subiect de multe ori tabu.

Universul absorbantelor e destul de des cosmetizat, așa că am încercat o altă abordare în care plecăm de la un insight mai aproape de consumatoare: poftele sunt mai greu de stăpânit în acea perioadă a lunii. Așa că după o doză neintenționată de suprarealism, am revenit cu un vizual ceva mai clasic.

 

 

Deschizi feed-ul ca tot omul și dai de chestia asta, semnalizată de Tudor Dăescu.

Deși, la prima vedere, ar fi greu de găsit explicații pentru așa ceva, noi am inventat câteva ipoteze care au trecut prin mintea celui care se ocupă de social media la Mega Image

  1. Păi, așa cum spunea The Telegraph, ultima culme a comediei e aia la care nu se râde. Ei vorbeau de Puiu (și era de bine), dar noi extrapolăm. Poate voia să testeze limitele umorului avangardist
  2. Sau nu știa că suprarealismul a murit.
  3. Postmodernismul de asemenea.
  4. A primit un brief greșit despre menstruație.
  5. Face parte din tabăra Bad PR is Good PR.

Orișicât, noi îi mulțumim și apreciem curajul de a sparge plictiseala postărilor de brand.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Rogvaiv Fixtiv
acum 8 ani
Vaaai, poftele mele, dar ce imi vad urechile? Cineva a avut un puseu de menstruatie pe stomacul gol in fata tastaturii? Sau in fata stampilei de vot cu Aprobat (ca sa ramanem in trend). Bravo patratel... sau mai bine zis Kubuletz.


Branded


Related