Dupa un an de la lansarea brandului Foodwise, datorita specializarii serviciilor sale in acest domeniu, grupul de comunicare HELLO isi creste semnificativ prezenta pe piata de food&beverages.
Proiecte relevante desfasurate pe parcursul ultimelor 12 luni poarta semnatura Foodwise, ca partener creativ si de implementare, in timp ce volumul afacerilor grupului si-a dublat valoarea, ajungand la 2 milioane de euro.
In perioada mentionata, grupul de comunicare HELLO a dezvoltat proiecte signature de anvergura pentru branduri leaderi si challengeri din categoriile: bere, bauturi spirtoase, cafea, dulciuri, produse culinare, lactate, produse congelate, suplimente alimentare etc.
Cel mai recent client din portofoliu este producatorul si distribuitorul Halewood Wines & Spirits, cu brandul "Floare de luna" - vinul oficial al Gourmet Festival editia 2016 - pentru care agentia dezvolta proiecte de continut.
"Ne bucuram sa putem anunta, sarbatorind primul an de viata Foodwise, ca specializarea pe zona de Food Intelligence a consolidat expertiza grupului, a avut impact direct asupra consistentei proiectelor lansate pe piata si s-a reflectat, de asemenea, in rezultatele noastre de business. Raspunsurile primite din partea pietei valideaza nevoia brandurilor de a avea parteneri de business specializati, care cunosc si se conecteaza in profunzime cu nevoile consumatorilor", spune Marilena Istratescu (fondator si CEO-ul grupului Hello).
FoodwiseMarketing este singura agentie specializata in marketing strategic si furnizare de continut creativ pentru industria de food&beverages din Romania, resursele creative dezvoltate fiind dublate de capacitatea crescuta de management si forta de executie a proiectelor, de care dispune intregul grup de comunicare HELLO.
"Suntem, astazi, un hub de creativitate si content, potentat de calitatea executiilor si forta de implementare - doua atribute pe care am construit expertiza noastra in Food Intelligence. Drumul pe care l-am parcurs inseamna competente specifice - de la strategie si creatie, pana la implementare - si parteneriate valoroase cu organizatii si lideri de opinie din domeniu : cercetatori din industria alimentara, fotografi si arhitecti specializati in HORECA, chefi si bloggeri de food", spune Andreea Celescu (Managing Partner HELLO), referindu-se la primul an Foodwise.
Pe langa rezultatele financiare in crestere, extinderea expertizei grupului Hello in industria food&beverages a insemnat, de asemenea, si o schimbare a modelului de afacere in ceea ce priveste zona de new business, respectiv o noua abordare asumata din perspectiva resurselor umane si creative ale grupului.
"Dupa un an de consolidare, echipele noastre sunt stabile, structurate pe competente si lucreaza mult mai focusat pe a evidentia etica fiecarui brand- un cuvant care incepe sa aiba relevanta tot mai mare pentru consumatorii din Romania. Clientii incep sa vina catre noi datorita acestei abordari", mentioneaza Cristina Diaconescu-Pirlitu (Creative Partner Foodwise).
Ca perspective de dezvoltare, urmatorii 2 ani vor insemna, pentru grupul HELLO, capitalizarea investitiilor realizate, managementul talentelor si extinderea continua a competentelor de consultanta.
"Obiectivul nostru este ca brandul Foodwise sa devina partener de know-how pentru afaceri cu istoric de piata si, in egala masura, pentru start-up-uri dezvoltate in retail si HORECA. Faptul ca putem pune amprenta experientei noastre pe proiecte ale industriei de food&beverages este o premisa solida pentru crestere in anii care urmeaza»", spune Marilena Istratescu (CEO-ul grupului).