Fiecare vara isi are propriul ritm, propria muzica. Vara aceasta, tonul este dat de delicioasele Milkshakes de la Dr. Oetker si de binecunoscuta melodie a lui Henry Belafonte “Shake, Shake, Senora”, pe ritmurile careia Ogilvy Romania te invita sa #dothesummershake.
Cu alte cuvinte, daca vrei sa te distrezi in aceasta vara si sa castigi premii, Dr. Oetker si Ogilvy vin cu cea mai tare idee: invata coregrafia din reclama Dr. Oetker si apoi filmeaza-te! Singur sau cu prietenii tai, inregistrati un dans creativ pe care il puteti urca pe platforma online. Premiile sunt numeroase, iar campania promotionala se deruleaza in perioada 6 iunie – 30 iunie 2016.
"Propunerea #dothesummershake pentru deserturile noastre ne-a cucerit instant! Ne-am dat seama imediat ca va fi una dintre cele mai viralizate campanii ale acestei veri.", declara Ioana Iacobescu (Marketing Manager Dr. Oetker).
"Ideea campaniei a venit direct din numele si realitatea produsului - o bautura aromata si racoritoare care iti retrezeste instant cheful de vara si de viata. Spotul TV propune publicului “miscarea verii”, cum i-am spus noi. Procesul de productie a fost destul de complicat si a implicat dezvoltarea unei coregrafii inspirate din prepararea unui milk shake, usor de recunoscut si de reprodus acasa.", afirma Dani Macarie (Creative Director Ogilvy One Romania).
Campania #dothesummershake se deruleaza in perioada mai – iulie 2016 pe TV, in mediile digitale si in-store.