IAB Romania a decernat MIXX Awards in cadrul ICEEfest

IAB Romania a decernat MIXX Awards in cadrul ICEEfest

Pentru al 5-lea an consecutiv, castigatorii MIXX Awards au fost cunoscuti in cadrul unei gale orgaizate in prima zi de ICEEfest.

Pentru editia din acest an, Ilia Uvarov a avut calitatea de Presedinte al Juriului, ca de fiecare data in componenta internationala. Ilia este Group Creative Director @ R/GA London, una dintre cele mai importante agentii internationale atat din punct de vedere clienti cat si campanii derulate/ premii castigate.


Joris Evers


Will Henshall

 

Gala de premiere

 

 

Marele premiu al editiei de anul acesta a revenit agentiei MullenLowe Profero pentru campania My Heartbeats a clientului Orange.

 

Acestea sunt celelalte premii MIXX Awards 2016:

  • Best Performance Campaign: Ikea Electronic Purchase & Delivery / Media Investment / Ikea
  • Best Native Advertising Campaign: Ursus Cooler / Media Investment / Ursus
  • Best Mobile Branded App: My Mobile Mobile App / Centrade - Cheil / Enel
  • Best Video Campaign Prize: ChefExperience / V8 Interactive / Staropramen
  • Best Content Marketing Project: Eu sunt 12 / First Content Studio / Bergenbier
  • Best Digital PR Campaign: Visit Bogata / Kinecto / Bogata Town Hall
  • Best Social Media Campaign: The Kilometers bank / Geometry Global / Ponderas
  • Best Interactive Experience: My Heartbeats / MullenLowe Profero / Orange
  • Most Experimental & Innovative Campaign: The Lenovo Hunger Eliminator Button / Digital Star / Lenovo

Juriul a mai acordat si alte mentiuni. Au fost recompensate campaniile #Givebeautifully a agentiei V8 Interactive pentru Stella Artois si #MecSaisHiToJunimea a agentiei Tribal Worldwide pentru McDonalds.

MIXX Awards e singurul concurs dedicat 100% campaniilor digitale. Se organizeaza in 16 tari la nivel mondial iar jurizarea se face dupa criterii si licenta internationala (IAB - Interactive Advertising Bureau).

 

Castigatorii fiecarei editii sunt anuntati in reteaua europeana a IAB si sunt nominalizati automat pentru participare la IAB MIXX Awards International si IAB MIXX Awards Europe.

In 2014, IAB Europe a acordat premiul de merit unei agentii romanesti, castigatoare a IAB MIXX Romania. The Online Shop for New and Used Cars (Interactions) a fost campania castigatoare in cadrul galei de la Paris.

ICEEfest - Interactive Central and Eastern Europe Festival - se desfasoara in Bucuresti, pe 9&10 iunie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related