Godmother a activat pentru Henkel noul brand lansat in Romania – Colour Catcher

Godmother a activat pentru Henkel noul brand lansat in Romania – Colour Catcher

In urma unui pitch, Godmother a fost desemnata sa coordoneze comunicarea din BTL pentru noul brand lansat in Romania de catre Henkel, servetelul captator de culoare Colour Catcher.
Campania de BTL  si digital a constat in activari online si offline cu bloggeri, precum si  activari in 2 mall-uri din Bucuresti.

Fiind un produs nou pe piata de la noi din tara, provocare Godmother a fost sa introduca si sa familiarizeze consumatorii cu servetelul. Astfel, a fost gandita o campanie de informare si educare privind modul de a fi folosit a Colour Catcher.

 

In prima faza, 4 bloggeri au devenit ambasadorii campaniei “Colour Games”, in cadrul careia s-a facut revealul de produs. Cei 4 lideri: Mariciu, Luminita, Bunescu si Koko, impreuna cu echipele lor formate din alti 3 bloggeri, s-au intercut la Laser Tag. Fiecare dintre echipe a primit o culoare si un kit de competitie. La final, Marciu si a lui Echipa Albastra au plecat acasa cu trofeul. Toti participantii au testat servetelul captator de culoare. 7 articole, peste 2000 de reactii pe Facebook, cateva zeci de shareuri si un hashtag care a intrigat internautii inainte de a afla despre ce produs este vorba: #prindeculoare.

Faza a doua a lansarii a constat intr-o activare neconventionala denumita “The Colour Room”. Afi Palace si Baneasa Shopping City au gazduit, timp de cate un weekend, standul Colour Catcher,  echipat cu o masina de spalat supradimensionata si cu aplicatia digitala “Colour your closet”. Din cei peste 2500 de vizitatori care s-au oprit la stand, aproape 1000 au testat aplicatia, iar cateva sute au castigat premii si au luat acasa servetelul captator de culoare Colour Catcher.  

"Servetelele captatoare de culoare-Colour Catcher- au aparut din dragoste de culoare si din pasiune pentru inovatie. Tocmai de aceea ne-am dorit o lansare de produs pe masura. Propunerile agentiei Godmother s-au ridicat la inaltimea asteptarilor noastre, ba chiar le-au depasit! Inventivitatea de care echipa de creatie a dat dovada a fost nu doar perfect adaptata la produsul pe care ne-am dorit sa il promovam, ci si calibrata impecabil la asteptarile publicului nostru tinta. In plus, creativitatea lor a venit in tandem cu reale capacitati de implementare profesionista si de adaptare in timp real la cerintele noastre, in calitate de clienti. Recomand Godmother pentru ideile lor out of the box si pentru modul in care au stiut sa le puna in practica!"    
Laura Ionita, Junior Brand Manager at Henkel Laundry & Home Care

Godmother a fost responsabila de dezvoltarea si de implementarea conceptului, cat si de coordonarea intregii actiuni.
Pana in prezent nu s-a primit nicio sesizare prin care sa se reclame pete sau accidente nedorite de culoare! ;)

 

Echipa:

Luminita Balaban (Digital Project Manager), Andreea Ropotan (BTL Manager), Gabi Niculae (Art Director), Alain Gavrilutiu (Copywriter), Cristian Olteanu (Production Manager), Catalina Ciociltan (Client Service Director).

Godmother este o agentie specializata in brand experience, cu o activitate de peste 17 ani si o echipa de 30 persoane.
Printre clientii Godmother se numara Google,  Profi, HTC, Sab Miller, Petrom, Henkel, BRD Finance, H&M, Promenada,  Agricover, Syngenta, Queisser Pharma.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related