[Publicitatea romaneasca si LGBT-ul] Carmen Tiderle: O Romanie nu e pregatita, alta e

[Publicitatea romaneasca si LGBT-ul] Carmen Tiderle: O Romanie nu e pregatita, alta e

In fata unui scenariu cu gay in reclame, Carmen Tiderle (Directia Creativa) propune alte cateva. Ce s-ar intampla daca? O parte de Romanie ar saluta-o, poate, ca pe un semn al normalitatii. Celelalte multe parti ale ei, insa, ar arunca cu oua in branduri. Concluzia e asta: niciun advertiser nu este pregatit sa riste reactii atat de polarizante.

 

In lumina (sau sa zic intunericul?) evenimentelor recente si mai ales a comentariilor, cred sunt foarte multi cei care ar sari in sus daca in lungul si cumintelul calup publicitar si-ar face loc o reclama cu gay.

Nu stiu ce ar fi in stare sa faca, poate ar scrie repede pe Facebook invective la adresa brandului cu pricina, poate l-ar boicota, poate ar arunca cu oua in camioanele lor branduite. Poate ar iesi in strada sa protesteze in fata guvernului, sau poate ar strange semnaturi pentru a interzice spotul/brandul, asta daca n-ar face-o CNA-ul inainte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related