[post-Noaptea-Agentiilor '16] La MullenLowe, s-a improscat cu cerneala peste tot. In mod civilizat

[post-Noaptea-Agentiilor '16] La MullenLowe, s-a improscat cu cerneala peste tot. In mod civilizat

Intr-o lume in care tastele vorbesc, MullenLowe a mizat la Noaptea Agentiilor '16 pe cerneala si pe henna. "Fresh ink" a fost conceptul petrecerii nocturne, iar participantii din targetul "all urban" s-au jucat de-a litere estetice pana tarziu in noapte, spun cei din agentie. O parte s-au pictat, o parte s-au pozat (multumind in gand fotografilor Adi Bulboaca si Vlad Catana), o parte s-au straduit sa faca impresie buna in avans pentru posturile de interni. Sa ii vedem:

 

Daca evenimentul nostru ar fi venit ca raspuns la un brief, probabil ca targetul vizat ar fi fost clasicul „all urban” de la aspiring interns, la clienti si colegi din alte agentii.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related