Intai a fost "ba Cristi", dupa aia #SalutDan. Acum avem in spotlight "Draga Eugen". Saracul Eugen n-a facut nimic, doar a primit luni seara un newsletter gol de la noi, "Newsletter 1". El si alti 9.999 dintre abonatii nostri.
Cat am fost noi, cat a fost tehnologia de vina si cat s-a bagat si karma, nici ca mai conteaza. Eugen, om simpatic fiind, ne-a si raspuns:
Era servita, nimic de zis. De observat si butonul de dezabonare situat periculos de aproape de centru, mai ceva ca un indemn. Dar pe bune ca n-au fost multe.
Si, ca sa stiti, Newsletter 1 a fost un prototip de e-mail pentru un invatacel, e-mail care s-a obraznicit.
De cealalta parte, avem astazi Sequel la Newsletter 1, o glumita voita, la misto, pentru toti cei 10.000 dintre abonatii nostri care l-au primit pe Newsletter 1. Pentru ca asa e frumos, sa ne asumam greselile si sa ne si amuzam cu ele (vezi aici).
Si ajungem la Draga Eugen, un newsletter pe care il rezervasem numai si numai lui Eugen, cu extrase personalizate din postarile lui publice de pe Facebook. Numai ca n-a vrut sa stea locului nici el si iarasi v-a vizitat pe toti.
*o coruptie careia. punga de hartie peste fata, bifat
Reactiile la Eugen au inceput sa apara. Stim, nu toata lumea poate fi Eugen, cum nu toata lumea poate fi Adweek:
Cosmin NOT-Eugen Tudoran ne-a scris:
Macar atat:
Mister elucidat:
Buna, Andrei. Te apreciem oricum.
Nu ne provoca, ca-ti dedicam imediat unul..
N-am vrut sa plagiem greseala eMAG, dar ce bine ne-a iesit.
Acum stam si ne intrebam ce mistouri sa mai scoatem pana data viitoare, dar am zis sa nu va tinem in suspans pana atunci. Apropo, Eugen lucreaza la Conversion, care au in portofoliu si eMAG. Deci poate ca Universul rade alaturi de noi. Seara frumoasa si la multi ani, copii.