Femeile stapanesc limbajul fotbalistic in noua campanie BILLA Romania: Vara asta la BILLA, subiectul principal esti tu!

Femeile stapanesc limbajul fotbalistic in noua campanie BILLA Romania: Vara asta la BILLA, subiectul principal esti tu!

Intr-o perioada in care atentia tuturor advertiserilor este indreptata catre sportul rege, BILLA Romania propune o abordare inedita printr-o campanie care personalizeaza fotbalul si il transforma intr-un personaj important in viata femeilor. Si a noastra, a tuturor.

Campania Vara asta, la BILLA subiectul principal esti tu! foloseste termeni specifici jargonului fotbalistic in contexte tipic feminine intr-o serie de spoturi TV in care femeile se vor regasi cu siguranta, indiferent de relatia lor cu fotbalul.

“Intr-o perioada extrem de incarcata din punct de vedere fotbalistic cum este cea in care se desfasoara EURO 2016, campaniile de comunicare ne aglomereaza an de an pauzele publicitare intr-un mod previzibil. Noi ne-am propus sa aducem fotbalul acolo unde este cel mai aproape de noi, adica in viata noastra de zi cu zi. Astfel ca l-am transformat intr-un partener de discutie, dribland cu replici si cuvinte tipice perioadei“, declara Raluca Mihaila, Director de Marketing BILLA Romania.

Pornind de la acest insight, campania construieste o serie de ipostaze feminine din viata de zi cu zi, impachetate in limbaj fotbalistic intr-un mod amuzant si memorabil: de la friptura care “nu mai prinde echipa” pentru ca a fost arsa in prealabil si pana la iubitul care “nu era de prima divizie”, de la cainele care primeste cartonas rosu la urmatoarea abatere si pana la distractia reprizelor de la cosmetica.

Totodata, pentru ca atat in lumea fotbalului, cat si in viata de zi cu zi, cu totii ne dorim sa castigam, la BILLA, pe durata promotiei valabile din 2 iunie, la fiecare 150 lei cumulati din bonuri Billa Card de peste 50 lei, clientii primesc automat 10 lei pe care ii pot folosi la alegere, pana pe 24 iulie, pentru bonuri de peste 50 lei. 

In plus, toate bonurile de peste 50 lei din perioada 2 iunie – 10 iulie intra automat in tombola celor 6 weekend-uri la mare sau la munte pline de activitati de relaxare si distractie pentru intreaga familie. 

“Desi in aceasta perioada suntem dominati de teme si imagini fotbalistice, consideram ca indiferent de sezonalitati si de evenimente internationale majore, noi suntem si trebuie sa ramanem personajele principale ale vietii noastre. Vara asta, la Billa subiectul principal esti tu! isi doreste sa sublinieze exact acest lucru”, a completat Raluca Mihaila.

Campania va continua prin comunicarea integrata a promotiei nationale care se desfasoara in perioada 2 iunie – 24 iulie pe TV, radio, presa scrisa, online, Facebook, la metrou si in magazine.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related