Grolsch vine cu o noua provocare muzicala si lanseaza Grolsch Opening Act. Noul proiect aduce mai aproape sunete si mixuri din zone muzicale diferite, imbinand astfel cele mai importante scene din lumea muzicala alternativa din Romania.
Noua provocare Grolsch este un proiect imaginat de doi artisti care vin din doua zone muzicale diferite. Mai exact, Dj Hefe (membru al trupei Coma si realizator al emisiunilor Domestika – la Radio Guerrilla, si Alternative Hour – pe 1 Music Channel) si Mr. Jurjak (regizor si muzician ), care impreuna contureaza o noua etapa pentru scena muzicala alternativa din Romania.
Grolsch Opening Act contureaza o intalnire a proiectelor muzicale emergente de pe scena romaneasca alternativa cu cei care i-au inspirat. De ce “Grolsch Opening Act”? Pentru un tanar artist este o provocare sa cante alaturi de o trupa consacrata care l-a inspirat inca de la inceputuri. Fiecare pas facut la inceput de drum le creeaza tinerilor artisti noi cai si posibilitati de a se face remarcati in lumea muzicii alternative din Romania.
Pentru a marca legatura care se stabileste intre un proiect muzical bine cunoscut si artistii pe care ii inspira, Grolsch Opening Act a invitat tinerii artisti sa cante un cover tribut din repertoriul trupei consacrate, avand ca invitat pe unul dintre membrii acesteia.
"Prin muzica poti sa strangi in acelasi loc oameni diferiti, dar plini de creativitate si inspiratie. Noua provocare Grolsch – Grolsch Opening Act aduce pe scena muzicala alternativa din Romania atat noul val de artisti, dar si acele trupe care au reusit sa-i faca pe tinerii artisti sa prinda curaj catre primii pasi in conturarea carierei lor muzicale. Cu fiecare provocare Grolsch ne-am dorit mereu sa le cream artistilor acel loc unde ei sa-si exprime potentialul creativ", spune Ingrid Viulet (Brand Manager Grolsch).
Formatul emisiunii Grolsch opening Act cuprinde doua piese inregistrate live, cantate de trupa tanara, dar si un scurt interviu moderat de DJ Hefe.
Emisiunea se va difuza printr-o serie de 10 episoade ce vor fi lansate saptamanal, iar primul episod va fi urcat pe canalul de YouTube GrolschRo pe 31 mai.
Grolsch este un brand premium de origine olandeza. Cu un istoric ce prezinta 400 de ani de experienta, Grolsch foloseste si astazi reteta si secretele primite mostenire.
Brandul se adreseaza tinerilor nonconformisti, atrasi de arta contemporana si activitatile experimentale. Sloganul sub care activeaza Grolsch este “For Experimentalists”.
Echipele participante
Grolsch:
Ingrid Viulet - Brand Manager
Ioana Petrovici - Brand Assistant
Kubis Interactive:
Florin Ivan - Producator
Ionut Avadanei si Marian Ciungu - DOPs
Ionut Avadanei - Editor
Andreea Popa - Copywriter
Silviu Antohe - Art Director
Eugen Suman - Creative Director
Irina Petrovici - Community Manager
Stefania Bercu - Account Manager