[post-Noaptea-Agentiilor '16] Smart Corporation Group a sfidat prezentul cu o portie de ani '90

[post-Noaptea-Agentiilor '16] Smart Corporation Group a sfidat prezentul cu o portie de ani '90

Noaptea Agentiei Smart Corporation Group (SGC) a fost o calatorie in timp pana prin anii '90. S-a ascultat muzica odinioara difuzata pe Atomic, in timp ce cocktail-urile cu nume inventate "Nu ma-nnebuni", "Alta viata" sau "Turbo" se tineau insistent de mana cu dansatorii.

Din ce ne-au povestit cei de la Smart, oamenilor le-a placut sa sarbatoreasca anii '90, chiar daca unii venisera pe lume abia pe la jumatatea lor. Dar varsta e doar un numar (capul sus, mai-batranilor) si, in nota asta, va invitam la citit. Obligatorie pe fundal este prima melodie de la 3 Sud Est (3SE) care va vine in minte. Ca sa fie bine.

 

Vizitatori

Ne-au vizitat si oameni care au prins anii '90 si stiau cine sunt domnii si doamnele de pe panou, dar si destui care nu. Un mod simpatic de vizualizare pentru asta sunt pozele cu placutele unde trebuia sa scrii cati ani aveai in 1990. Avem de toate: 22, 10, -1, 5, 0, -5.

Juniori si seniori din industrie, jurnalisti, studenti, parteneri de-ai nostri din trecut si din prezent, bloggeri cu care colaboram constant, adica un amestec pestrit de oameni misto.

 

Cel(e) mai tare/tari moment(e) 

Probabil cand DJ-ul a schimbat muzica 90s straina cu cea romaneasca si toata lumea a inceput sa cante versurile de la Andre si 3SE. Se pare ca ne era dor de muzica de pe Atomic.

 

Surprize de facut

O surpriza partiala a fost cand a venit politia. Ne cam asteptam la asta. Dar au fost de treaba, noi am promis ca dam muzica mai incet si ca nu mai bem pe strada si ei au promis ca nu se mai intorc daca ne tinem de cuvant.

Surpriza mai placuta a fost faptul ca oamenii chiar foloseau la bar numele cocktail-urilor reinventate de noi. Am avut, printre altele, „Nu ma-nnebuni!”, „Alta viata!”, „Turbo”, „Viitorul suna bine”. 

 

Atractia principala

Clar, panoul de la intrare cu Beverly Hills. Extra aprecieri pentru cei care au incercat sa blend in cat mai mult cu personajele, pozand in aceleasi pozitii.

 

La anul, nu mai facem

Nu o sa mai subestimam cererea pentru tricouri si stickere.

 

Ora de culcare

Pe la 1.30 s-a oprit muzica, dar ultimii de afara s-au (ne-am) dat dusi abia pe la 2.00.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related