Beans United, prima agentie partener HubSpot din Romania care implementeaza metodologia de inbound marketing a obtinut statutul de HubSpot Gold Partner.
Agentia Beans United a luat nastere in ianuarie 2014, din nevoia de a crea un alt fel de marketing, unul care nu este intruziv, nu intrerupe oamenii din activitatea lor ci le ofera o experienta remarcabila in fiecare moment din procesul de cumparare in care se afla.
Filosofia dezvoltata de HubSpot a transformat peste 13.500 de companii din 90 de tari. Folosind inbound marketingul pentru a atrage vizitatorii, a-i converti in lead-uri si a-i avansa treptat catre momentul achizitiei, companii din intreaga lume si-au triplat numarul de lead-uri provenite din mediul online.
"Beans United este prima si singura agentie partener HubSpot din Romania. Andreea impreuna cu intreaga echipa au demonstrat o dorinta continua de dezvoltare si au reusit sa obtina rezultate exceptionale pentru clienti. Astfel, agentia Beans United a reusit intr-un timp foarte scurt sa atinga statutul de HubSpot Gold Partner. Acest lucru spune multe despre capacitatea echipei de a adopta si a aplica metodologia de inbound marketing atat in promovarea agentiei cat si in folosul clientilor care beneficiaza de rezultate reale, in ciuda faptului ca se afla intr-o piata care abia acum incepe sa adopte filosofia de inbound marketing", afirma Iliyana Stareva (Senior Channel Consultant - HubSpot).
Impactul filosofiei Inbound in Romania
Desi inbound marketing-ul a luat amploare la nivel international datorita rezultatelor masurabile si costurilor scazute fata de metodele traditionale de marketing, in Romania agentia Beans United joaca rolul de pionier in aceasta industrie.
"In 2014 am simtit ca este momentul ca si piata romaneasca sa se alinieze la acest tip de marketing. Acum ne bucuram sa vedem ca tot mai multe companii incep sa fie receptive la aceasta filosofie, iar clientii nostri sunt dispusi sa adopte din ce in ce mai mult metodologia inbound. Datorita lor, pentru ca au avut incredere in noi si in metodologia inbound, am reusit sa devenim o agentie cotata HubSpot Gold Partner", afirma Andreea Moisa (Managing Director - Beans United).
Agentia a primit acest statut datorita faptului ca a atras un numar semnificativ de clienti care au utilizat platforma de Marketing si Vanzari HubSpot si datorita rezultatelor remarcabile obtinute pentru acestia.
In portofoliul de clienti ai agentiei se regasesc astazi companii precum: Volvo Cars, SafeFleet, Step IT, Leo Pharma, Idea Bank, Ana Hotels, Donna Medical Center etc