[post-Noaptea-Agentiilor '16] A fost expozitie de tablouri comestibile la Nuevo

[post-Noaptea-Agentiilor '16] A fost expozitie de tablouri comestibile la Nuevo

Cand te gandesti la tablouri, de regula vin insotite cu conversatii filosofice, interpretari cu un pahar elegant in mana (pe care il tii si corect), totul intr-o maniera extra civilizata. La Nuevo a fost mai multa viata de-atat cu ocazia Noptii Agentiilor 2016. Pentru ca tablourile s-au mancat. Astfel ca studenti, publicitari sociabili si chiar vecini au trecut pragul agentiei ca sa-i cunoasca stapanii si sa se delecteze cu cate o portie de tablou. 

Vestea expozitiei in bucate s-a dus pana departe, incat nici macar autoritatile politienesti n-au intarziat s-apara. Povestea serii mai in detaliu, la un etaj mai jos. 

 

Povestea serii 

Seara a inceput de pe la un 19.30, cand vizitatorii au venit in grupuri „infometate” de publicitate. Dupa ce au gustat din expozitia noastra de tablouri clasice reinterpretate cu mancare, au poposit in curte la un burger de la Furgoneta Street Chiefs si o bautura rece de la Bar Academy, toate acestea pe ritmurile The Rabbit King.

 

Vizitatori

Ne-au vizitat studenti de toate varstele, publicitari si cativa vecini din jur. Dar cei mai insistenti au fost politistii, care au venit de cateva ori pe parcursul serii (nemultumiti ca nu au primit la timp invitatia de party).

 

Cel(e) mai tare/tari moment(e) 

Cel mai misto moment al petrecerii a fost cand s-a plimbat o banana gonflabila de la un om la altul, iar la final a fost adoptata de un tip pe vesnicie (pe aceasta cale, dorim sa iti uram o viata placuta alaturi de noul tau proprietar, draga banana ex-Nuevo)

 

Surprize de facut

Am fost placut surprinsi de numarul mare de grupuri care au venit sa ne viziteze si de reactiile lor la tablourile din expozitie. Insa, surpriza cea mai mare pentru noi, ca organizatori, a fost sa vedem mix-ul de oameni in lumina calda din curte, bucurandu-se de party. Ne-a placut si ca participantii nu au ramas indiferenti la o cauza nobila si au donat in schimbul unui pahar de limonada pentru Asociatia Anais.

 

Atractia principala

Am minti daca nu am spune ca burgerii au fost highlight-ul serii, dar impachetati in atmosfera misto de yard party, stropiti cu niste bautura si asezonati cu muzica.

 

La anul, nu mai facem

Nu prea il luam noi pe domnul NU in brate, dar am vrea sa credem ca la anul, daca vremea va fi la fel de buna, nu ne vom concentra doar pe interiorul agentiei si mutam toata actiunea in curte. Mai putine griji de lichide nesupravegheate si mai mult spatiu de desfasurare pentru toti oamenii.

 

Ora de culcare

Teoretic, petrecerea s-a terminat pe la 2-3 noaptea, cand s-a imprastiat lumea. Practic, noi speram ca am dat tonul de joi, ca party-ul sa continue pana in weekend. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related