La Minio Studio, vizitatorilor li s-a pregatit tehnologie cu-de-toate. Printre highlight-urile de la Minio Technology Hub-ul au fost selfie-urile 3D si workshop-ul despre holograme, graffiti-ul interactiv, tabla de sah cu minioni printati 3D sau perdeaua de apa peste care s-au asternut niste proiectii. Cu alte cuvinte, programul a fost plin. Nimeni n-a ramas cu vreun regret, dar o mica imbunatatire pentru anul viitor s-a inregistrat: live-ul pe Facebook trebuie sa inceapa mai devreme de miezul noptii.
Despre cum a fost, pe indelete mai jos.
Povestea serii
Minio Studio a pregatit un concept spectaculos anul acesta, Tehnologii interactive in sprijinul brandurilor. A fost o implementare de succes, in care tehnologiile si-au facut loc in lumea brandurilor, cu reprezentatii live ale partenerilor nostri prezenti la eveniment si cu executii proprii ale Minio Studio.
Vizitatori
Desi am fost la prima Noapte a Agentiilor cu Minio Studio in sediu nou, oamenii au venit in numar mare. Au fost atrasi de ideea de HUB al tehnologiilor, de ideea de interactivitate si inovatie, iar pe toate acestea le-au gasit la Minio Technology HUB.
Si promovarea intensa ne-a ajutat, ne-am dorit ca invitatii sa stie cu ce experiente vor interactiona la Minio Studio, astfel ca am investit in propria noatra pagina web si am facut postari si live-uri pe retelele de socializare.
Am fost cu un pas inaintea ploii, astfel ca am avut cea mai tare perdea de apa pe terasa, pe care am proiectat toata seara, in asa fel incat adevarata ploaie n-a mai incaput in peisajul tehnologizat al Minio Studio.
De la clienti la furnizori, tineri care isi doreau un internship sau un job si care si-au lasat CV-ul la plecare, actuali si viitori parteneri dar si prieteni, vizitatorii au fost din toate categoriile. Si au fost uniti de o sigura emotie: entuziasm.
La finalul serii, am inregistrat la intrare 1303 saluturi cu ajutorul executiei speciale “wave hello for Minio”, iar pentru asta le multumim.
Cel(e) mai tare/tari moment(e)
De departe cel mai tare moment al noptii a fost acela in care ne-am dat seama ca oamenii continua sa vina si, mai mult decat atat, isi cheama prietenii si isi dau intalnire la Minio Studio. Si asta pentru ca le-a placut sa testeze tehnologiile.
Au fost atrasi de ideea de a testa diferite tool-uri, dar si de a invata felul in care ele functioneaza. Noaptea Agentiilor la Minio Studio a fost despre a oferi o experienta memorabila vizitatorilor ei, iar noi ne-am atins pe deplin obiectivul.
Surprize?
La fiecare pas. Parterul Minio Studio a fost dedicat printarii 3D, iar surpriza partenerilor nostri a fost oferirea unui sah de minioni printati cu aceasta tehnologie, prin tragere la sorti, unuia dintre vizitatorii serii.
Tot la parter iti puteai face un selfie 3D, iar cei care au testat tehnologia vor putea face share pe facebook, direct din pagina 3DSelfie.
Pe parcursul serii, vizitatorii nostri isi puteau printa pozele preferate printr-un simplu share pe Instagram, folosind #miniostudio. Supriza ii astepta la parter, unde isi puteau ridica poza.
La etajul 1, la workshop-ul de Holograma 3D, invitatii au invatat sa isi faca singuri o holograma. Tot acolo, zona de Photo Booth a fost extrem de populara, astfel ca News Feed-ul nostru s-a umplut de Gif-uri dragute ale indraznetilor care au dat share.
Suprizele care au tinut oamenii in loc o buna bucata din seara au fost joculetele interactive Jacobs Barista si Geek Run. Aici a fost o adevarata batalie pe stabilirea de recorduri, iar elementul surpriza a constat in folosirea unui dispozitiv analog, astfel ca oaspetii nostri nu au avut la indemana clasica tastatura. Un alt proiect semnat de echipa Minio Studio.
Ultima incapere a serii a surprins cu un Grafitti Interactiv. Invitatii si-au descoperit singuri pozele cu ajutorul unui trafalet, pe un perete pe care au proiectat prietenii nostri de la Mindscape Studio.
Atractia principala
Atractia principala a serii a fost proiectia pe perdeaua de apa pe terasa Minio Studio. Asta spre lasatul serii, dupa ce proiectia a devenit vizibila. Oamenii au putut sa imparta impresii si sa socializeze si asta pana noaptea tarziu, cand cu greu ne-am ingaduit sa inchidem “ploaia de apa” si muzica din boxe.
La anul, nu mai facem
Anul viitor nu mai facem live-ul pe Facebook atat de tarziu. Initial, gandisem o serie de live-uri pe parcursul serii, dar afluenta de public ne-a dat un pic planurile peste cap. Efectiv, niciunul dintre noi nu a avut timp pentru a face acest lucru. Am intrat in direct cu prietenii de pe Facebook abia dupa miezul noptii. La urmatoarul eveniment, vom acorda mai multa atentie conectarii live cu retelele de socializare.
Ora de culcare
Undeva pe la 2:30 cred ca am primit ultimul val de vizitatori. Dar va spunem sincer, petrecerea s-a “spart” a doua zi, cand ne-am pus inapoi pe pozitii si ne-am intors la lucru. Pana atunci, tot ne-am mai jucat si tot am mai testat, ca sa fie cat pentru un an. Ne vedem la urmatoarul eveniment Noaptea Agentiilor si va multumim, dragi vizitatori, pentru energia buna pe care ati lasat-o in agentie.