Cu Groupama, neprevazutul nu te forteaza sa renunti la ceea ce conteaza, noua campanie semnata de Leo Burnett Romania

Cu Groupama, neprevazutul nu te forteaza sa renunti la ceea ce conteaza, noua campanie semnata de Leo Burnett Romania

Lucrurile neprevazute nu ar trebui sa dea nimanui planurile peste cap, mai ales cand vine vorba de familie sau cariera. Acesta este mesajul noii campanii de comunicare semnate de Leo Burnett Romania, in urma castigarii pitch-ului organizat de Groupama Asigurari pentru aceasta campanie.

Noua campanie de imagine pune accentul pe continuitate, reamintind care sunt motivele pentru care Groupama Asigurari ramane in topul preferintelor clientilor: confortul si siguranta ca, atunci cand ghinionul isi face aparitia in viata acestora, prioritatile lor nu trebuie sa aiba de suferit.

 

"Noua campanie ne va ajuta sa ne pozitionam corect in raport cu publicul nostru tinta: oameni ocupati, care se straduiesc sa fie cat mai buni la locul de munca si, totodata, cat mai activi in viata de familie. Este o misiune dificila, care poate deveni imposibila in cazul producerii unui eveniment neasteptat. Misiunea noasta este de a le asigura continuitatea in aceste momente dificile, pentru ca ei sa se ocupe mai relaxati de ceea ce conteaza cu adevarat in viata lor."
Georgiana Miron (Marketing and Communication Director, Groupama Asigurari)

 

Insight-ul campaniei evidentiaza beneficiile Groupama. Cand vine vorba despre asigurari pentru locuinte, Groupama promite banii in 72 de ore de la acordul clientului si trimiterea unui specialist pentru reparatii de urgenta in maximum 4 ore.

La asigurarea CASCO, clientul beneficiaza de asistenta rutiera intr-o ora, cu informatii prin sms cu privire la dosarul de dauna. Call-center-ul preia orice apel in 30 de secunde si ofera o solutie in maximum 5 minute.

Conceptul creativ il are in centrul executiei pe actorul Dragos Bucur, “the role model” al acestui segment de persoane care isi doresc un echilibru intre viata de familie si cea profesionala si carora orice neprevazut le-ar putea agrava dublu mersul firesc al lucrurilor.

Chiar daca masina ii este lovita de un copac, iar tortul cadou este mancat de o pisica, personajul principal isi pastreaza calmul ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat si nu intarzie la intalnirea cu fiica sa.

Si aceasta, datorita faptului ca Groupama ii ofera increderea ca problemele aparute subit au o rezolvare rapida cu un partener de incredere alaturi si, astfel, nu e nevoit sa rateze momentele importante din viata lui si, mai ales, a celor dragi.

 

"In general, reclamele la asigurari se concentreaza pe dezastrele care pandesc la orice pas, functionand ca bau-bau pentru toti cei care nu au asigurare. Noi am vrut sa evitam o comunicare generica de categorie, insistand mai degraba pe relaxarea pe care ti-o pastrezi in situatii neprevazute, pentru ca ai incredere in asigurarea Groupama. Precizare: Niciun copac nu a fost sacrificat pentru aceasta filmare."
Adina Teodorescu (Group Creative Director, Leo Burnett Romania)

 

Noua campanie de comunicare Groupama ruleaza in perioada mai – iulie 2016 si cuprinde executii TV, cinema, print si online.

 

Echipele participante

Leo Burnett Romania:
Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Adina Teodorescu – Group Creative Director, Cosmin Ezaru – Senior Art Director, Victor Stroe – Planning Director, Irina Carbunescu – Senior Strategic Planner, Ioana Carp – Brand Communication Manager, Maria Ilea – Brand Communication Executive, Sorin Deleanu – Producer.

Groupama Asigurari:
Georgiana Miron – Marketing and Communication Director, Horia Iovanel – Marketing Manager Persoane Fizice.

Productie:
Dragos Potop - Producer, Multimedia Est.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related