De cele mai multe ori, produsele mai vechi sau de o calitate mai slaba se strica fix in cele mai nepotrivite momente, riscand sa produca adevarate drame domestice. Aceasta pare a fi o lege a lui Murphy pusa in aplicare in noua campanie semnata de MullenLowe pentru Praktiker, care atrage atentia ca unele lucruri chiar merita schimbate.
„Prin aceasta noua campanie, dorim sa scoatem in evidenta cat de importanta este calitatea produselor dintr-o casa pentru persoanele care locuiesc in ea. Lucrurile de o calitate indoielnica sau cele improvizate ne lasa intotdeauna la greu, chiar cand ne asteptam mai putin. Pentru a ne putea bucura de confortul si de siguranta pe care dorim sa le simtim acasa, este esential sa ne echipam locuinta cu produse pe care ne putem baza mereu, cum sunt cele pe care le putem gasi in magazinele Praktiker”, afirma Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker.
Campania este declinata in trei executii tv diferite, care surprind trei situatii cu care ne-am putea identifica fiecare dintre noi. Primul spot care ruleaza pe principalele statii TV ne prezinta un moment amuzant si perfect plauzibil, petrecut chiar in ziua nuntii, cand totul ar trebui sa mearga perfect. Al doilea spot surprinde o alta scena casnica in care un produs defect creeaza tensiune, in timp ce cea de-a treia executie TV arata cum un lucru care nu functioneaza cum trebuie dimineata iti poate strica toata ziua.
„De cate ori, atunci cand un obiect din casa a inceput sa dea rateuri, ai zis ‘lasa ca mai merge, punem o hartiuta sa-l fixam’ sau ‘lasa ca mai tine o perioada’ si apoi obiectul s-a stricat cand ti-a fost lumea mai draga? :) Este funny privit din afara sau cand iti aduci aminte, dar in momentul acela nu ti se pare asa de haios. Atunci iti dai seama ca unele lucruri chiar merita schimbate”, adauga Dan Costea, Senior Art Director, MullenLowe.
Campania se va desfasura pe parcursul anului 2016 si are ca obiective atat intelegerea importantei calitatii produselor pe care le cumperi pentru acasa, cat si indicatori precum cresterea notorietatii brandului si a vanzarilor. Mixul de comunicare este completat de OOH, radio, online si instore.
Echipa Praktiker implicata in aceasta campanie este formata din Mirela Ochiana (Marketing Manager) si Melania Ioan (Senior Marketing Specialist).
Din partea MullenLowe: Alin Marghidanu (Group Creative Director), Dan Costea (Senior Art Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Alina Balan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Bianca Iancu (Account Executive) si Ionela Tatu (Account Manager).
Spoturile campaniei sunt realizate in colaborare cu casa de productie Saga Film, regizorul fiind Constantin Popescu.
Unele lucruri chiar merita schimbate - Gradina
Unele lucruri chiar merita schimbate - Bucatarie
Unele lucruri chiar merita schimbate - Baie