Amantii, un target ignorat

Amantii, un target ignorat

Sau de care publicitarii romani s-au apropiat timid si ironic. Pana acum. Cei de la pensiunea Sanliv  din Bucuresti au mers direct la target, fara pudibonderii inutile: " Vino la noi cu amanta! 50 de RON/3 ore". In imagine, Marilyn fericita si iubita de Joe DiMaggio (doar ca ala era sotul, nu amantul).

Mai au si versiunea retro, pentru nostalgici: „Invita-ti amanta la noi”.

Au urmat, in mod previzibil, glumele si share-urile:

„Se poate si pe termen mai scurt? Mai mult de 7 secunde nu duc. Ms”
„Asigurati si amanta?”
„Un post unde toti pot afla din taguri cine insala cu cine”.

Oamenii au inceput sa se invite in comentarii si sa calculeze plata. Noi zicem ca ideea de marketing e buna. Mergeti direct la target, nu ignorati amantii.

Si, pentru interesati, preview la facilitati:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related