[Noaptea Agentiilor '16] Smart da o petrecere de sufragerie ca pe vremuri

[Noaptea Agentiilor '16] Smart da o petrecere de sufragerie ca pe vremuri
Noaptea Agentiilor 2015 la Smart. Si afisul pe 2016

Celor de la Smart li s-a facut dor de anii '90, asa ca au planuit o seara cu nostalgii, spune Ruxandra Ciuca, Account Executive la Smart Corporation Group. Reclame de acum 25 de ani, oracole, gume Turbo, bautura de la Angelli si cu goodies de la Dr. Oetker.

Ruxandra Ciuca ii invita pe toti, indiferent de tipul nostalgiilor, pe 26 mai: „Pentru cine a crescut in anii `90 va fi a trip down memory lane, iar pentru cei mai tineri va fi un prilej de calatorit in timp”.

 

Conceptul

Ni s-a facut dor de designul si reclamele anilor `90, asa ca am planuit o petrecere de sufragerie ca pe vremuri. Dam Rewind to the `90s si ne amintim de reclamele romanesti de pe atunci, iar cei care-si doresc un internship la SCG sunt invitati sa le si reinventeze. Autenticitatea primelor reclame dintr-o piata libera e ceva ce merita revazut, macar pentru a aprecia de unde-am plecat si unde am ajuns.

O sa avem un oracol de completat, muzica potrivita, gume Turbo, sifoane si posibilitatea de a a avea in sfarsit o poza cu cast-ul din Beverly Hills. Datorita prietenilor si partenerilor nostri, socializarea se va face, la fel ca in fiecare an, la un pahar de Angelli si cu goodies de la Dr. Oetker.

Pentru cine a crescut in anii `90 va fi a trip down memory lane, iar pentru cei mai tineri va fi un prilej de calatorit in timp.

 

Experiente de pana acum

Cea mai frumoasa editie de pana acum a fost probabil cea din 2012, pe care am denumit-o Estul Salbatic, cand Mama Rusie a fost personajul principal. A fost o tema ofertanta, iar tricourile facute atunci au fost apreciate si dupa Noaptea Agentiilor. De altfel, colegii nostri din Republica Moldova a trebuit sa dea explicatii legat de motivul pentru care poarta tricouri cu secera si ciocanul prin Chisinau..

Ce nu a mers cum ne-am fi dorit? Transformarea petrecerii intr-un block party, in strada, atunci cand numarul de participanti era mare si cheful in toi. Am incercat in mai multi ani, n-am reusit. S-au plans fie vecinii, fie politia locala.

 

Ce schimbari ati facut anul acesta

Ne-am pus bine cu vecinii.

 

Echipa

Irina Gutan – copywriter si explorator entuziast de arhiva publicitara; Mihai Ghetu – art director si creator iscusit de vizualuri nostalgice; Andra Ciuca – account executive energic si reprezentant al generatiei mai tinere; Raluca Baller – sr. account executive de gasca, ce ne lasa s-o luam pe campii, dar nu de tot; Constantin Stinga – sofer si provider de sifoane si electronice nouazeciste. 

De fapt, toata agentia a facut parte din organizarea evenimentului. Ni s-a activat nostalgia colectiva pentru bairamurile de odinioara si pentru inceputurile industriei publicitatii romanesti.

 

Promovare

Avem un event pe Facebook, unde postam cate un sneak peek de la petrecere.

Iar in seara evenimentului vom avea tricouri (fara seceri si ciocane de data asta) si stickere retro, pentru cine se grabeste sa le prinda, desigur.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related