[Noaptea Agentiilor '16] Smart da o petrecere de sufragerie ca pe vremuri

[Noaptea Agentiilor '16] Smart da o petrecere de sufragerie ca pe vremuri
Noaptea Agentiilor 2015 la Smart. Si afisul pe 2016

Celor de la Smart li s-a facut dor de anii '90, asa ca au planuit o seara cu nostalgii, spune Ruxandra Ciuca, Account Executive la Smart Corporation Group. Reclame de acum 25 de ani, oracole, gume Turbo, bautura de la Angelli si cu goodies de la Dr. Oetker.

Ruxandra Ciuca ii invita pe toti, indiferent de tipul nostalgiilor, pe 26 mai: „Pentru cine a crescut in anii `90 va fi a trip down memory lane, iar pentru cei mai tineri va fi un prilej de calatorit in timp”.

 

Ni s-a facut dor de designul si reclamele anilor `90, asa ca am planuit o petrecere de sufragerie ca pe vremuri. Dam Rewind to the `90s si ne amintim de reclamele romanesti de pe atunci, iar cei care-si doresc un internship la SCG sunt invitati sa le si reinventeze. Autenticitatea primelor reclame dintr-o piata libera e ceva ce merita revazut, macar pentru a aprecia de unde-am plecat si unde am ajuns.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related