[Noaptea Agentiilor '16] Creativii infometati de la Nuevo fac demonstratii

[Noaptea Agentiilor '16] Creativii infometati de la Nuevo fac demonstratii

Anul trecut, dragostea a fost in aer si in sediul agentiei Nuevo intr-o tematica industriala. Anul acesta, agentia pune campaniile pe farfurie, sub conceptul Hungry Creatives: Food meets colour.

Laura Vochita, Client Service Director la Nuevo Communication, spune ca, pe 26 mai, distractia va fi in gradina, iar meniul de party e pregatit: provizii asortate pe culori care aluneca numai bine in stomac, muzica de supermarket pusa-n cosul de cumparaturi al DJ-ului, concursuri dulci si tablouri care sa potoleasca foamea.

 

Conceptul

Conceptul editiei de anul acesta este Hungry Creatives: Food meets colour. Am impacat stomacul cu designul si ne-am imaginat cum procesul creativ din agentie este asemanator procesului de preparare al unui fel de mancare.

Pentru ca publicitarul e bucatarul: cand primeste brieful, primeste de fapt o comanda de mancare de la client. Ca sa iasa treaba buna, urmareste reteta strategiei si apoi condimenteaza totul cu niste creativitate si culoare. La final, campania este servita pe farfuria consumatorului.

Asa ca meniul de party e pregatit: avem provizii asortate pe culori care aluneca numai bine in stomac, muzica de supermarket pusa-n cosul de cumparaturi al DJ-ului, concursuri dulci si tablouri care sa potoleasca foamea.          

 

Afisul

Afisul a fost o provocare pentru echipa de creatie, care a experimentat cu ocazia asta si designul culinar. Si cand zicem experimentat, spunem si mancat, pentru ca afisul nostru a fost gustat pe bune.

 

Cea mai frumoasa experienta de pana acum

Cea mai misto experienta a fost dragostea. Nu asa, la modul general, ci vorbim despre un cuplu care s-a iubit la editia de anul trecut prin toata agentia. Noi speram sincer ca petrecerea noastra si publicitatea i-a adus impreuna. 

Iar situatii in care sa nu mearga treaba nu au existat, singurul lucru iesit din comun tot la editia trecuta a fost numarul mare de participanti care ne-a luat prin surprindere, inca de la inceputul noptii. Dar ne-am adaptat rapid si totul a iesit bine.

 

Schimbari

Anul acesta, principala schimbare este ca am mutat distractia si in gradina. Incepem turul in interiorul agentiei si apoi iesim la aer proaspat, la muzica delicioasa asortata cu provizii de multumit stomacul.

 

Echipa

Echipa este toata agentia, pentru ca recunoastem cu mana pe burta: fiecare om de aici este un Hungry Creative.

Avand in vedere ca ideile vin greu pe stomacul gol, ne-am mobilizat impreuna la un hamburger si ne-am distrat gandind proiectul. Noi zicem ca va iesi ceva gustos si toti participantii le vor povesti in viitor nepotilor lor despre Noaptea Agentiilor la Nuevo.

 

Promovare

Daca in noaptea evenimentului ne veti vedea si in print, pana atunci ne gasiti prin online: pe pagina noastra de Facebook si pe pagina evenimentului. Dati cu click-ul, sa vedeti update-uri savuroase.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related