Un pas mic pentru ZIZIN, insa un salt mare pentru publicitatea noastra!

Un pas mic pentru ZIZIN, insa un salt mare pentru publicitatea noastra!

Pasul 1.

Luni dimineata. In departamentul CS al agentiei se bea cafea si se monitorizeaza fiecare proiect in derulare, cand aterizeaza brief-ul ZIZIN, urmat aproape instantaneu de un telefon:

We have a new SKU! Si am cam vrea sa-l comunicam. Nu suntem primii care ating rafturile supermarketurilor cu acest produs, dar nimeni nu a mai spus-o pana acum”.

Dinspre CS se aude o voce catre Creatie: „Hai, puneti animalele la treaba”. Nu, nu asa ne gratulam noi intre departamente la MullenLowe, ci e vorba de personajele ZIZIN, lansate cu ocazia celorlalte misiuni! Fie ca au fost de imagine sau promotii de sezon.

 

Pasul 2.

Obiectiv final – sa infigem steagul ZIZIN in solul benzinariilor, al salilor de sport si al corporatiilor. Adica exact acolo unde se preteaza a fi consumata noua sticla ZIZIN 1 Litru (in masina, la sala si la birou). Sau, spus invers (in lipsa gravitatiei, lucrurile se intorc), exact acolo unde nu se preteaza ambalajele clasice de 0,5 sau 2 litri.

Lucrurile nu se leaga, totusi. Ne invartim in jurul unei sticle de 1 Litru, nici prea mare, cum ar fi o girafa, de exemplu, dar nici prea mica, precum o… suricata. Este chiar intre ele. Un fel de leoaica. De talie medie.

Ai zis suricata, girafa si leoaica? Stii ceva? Cred ca am gasit pilotii nostri… ne mai trebuie o modalitate de a ii inghesui in modulul de emisie de 30 de secunde al televizunilor. Stiu eu pe cineva care se ocupa cu asa ceva…

 

Pasul 3.

Telefon catre StudioSet Headquarters.

“Alo, avem nevoie sa ne mai generati pe computer imaginea a 3 capete de animale (CGI). Stiti, cum ati mai facut pentru misiunile trecute. Aaah… si avem nevoie si de Hypno, cum ar vedea el din punct de vedere regizoral toata treaba asta.”

Inapoi la sediul MullenLowe.

Lucrurile se misca. Maine filmam. Cum? Asa repede? Pai si PPM, d’astea?

Stie toata lumea cu ce se mananca. N-are rost sa insistam. Poate doar sa spunem ca am filmat doar 3 cadre. Sau cadre-secventa, spus mai tehnic. O zi intreaga, pentru ca dublele se tot succedau.

 

Pana una-alta, uite ca au sosit primele “turn-table-uri” de la studio. Ca sa vedem si noi animalele noastre 360 de grade. Nu-i treaba usoara sa obtii fotorealismul imaginii pentru ca trebuie respectate reguli stricte de anatomie, suprafete, simulari dinamice, cinetica, imperfectiuni subtile.

"Ne regasim frecvent in pozitia realizarii unor proiecte de acest tip si de fiecare data avem de invatat lucruri noi", spune Andrei Brovcenco (capitanul care supervizeaza CGI-ul la Studio Set).

 

Pasul 4.

O luna de post-productie si intram in linie dreapta. Spotul e aproape gata. Pfff… frige. Nu spotul, s-a-ncins Quick Time-ul de la cat de mult l-am “playat”. Ce mai e? Colorizare, sunet. Hai ca s-a trimis caseta la Tv Delivery.

Luati un loc… legati-va centurile de siguranta…. Pai nu avem asa ceva la canapelele din fata televizoarelor… Aaah, ok… 4… 3… 2… 1… suntem on-air! Am lansat inca un spot ZIZIN.

Un spot cu animale generate 3D. Un pas mic, necesar pentru obiectivele de brand, insa un salt mare pentru industria noastra, a publicitatii.

 

MakingOf 

 

 

Au contribuit:

Din partea MullenLowe: Andrei Munteanu – Copywriter/Group Creative Director, Victor Oprisan – Art Director/Group Creative Director, Ilinca Nanoveanu – AV Producer, Andra Panaitescu –Account Manager, Alina Balan – Client Service Director.

Din partea ZIZIN: Laura Lazar (Chief Executive Officer), Laurentiu Lazar (Board President), Erhard Lorenz (Marketing Director), Georgiana Bogdan (Marketing & PR Specialist), Mihai Parvulescu (Marketing Specialist).

Din partea Studio Set: Andrei Brovcenco – TD/CGI Supervision, Andrei Cirdu – modelator 3D, Vasile Brovcenco – modelator 3D, Octavian Chiriac – animator 3D, Razvan Ciochia – Post Production Manager, Dorin Croitoru – Compositing/VFX Supervision, Andrei Nicolae – 3D rendering.

Regizor: Hypno; Producator: Dan Mateescu; Producator executiv: Adrian Smarandache; Scenograf: Tedi Zugravu; Costume: Radiana Bratu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related