De noaptea agentiilor, Media Events isi asteapta musafirii cu ateliere creative, mancare din toate colturile lumii, picturi in cafea, probe de costume si, bineinteles, echipa gata sa povesteasca cateva secrete din culisele unei agentii care organizeaza, vinde si comunica evenimente.
Tema noptii este Design is Everywhere, spune Alexandra Dinu (coordonator Media Events & Entertainment si Creative Arts), pentru ca, in limba romana, cuvantul e asociat cu frumusetea, iar cei de la Media Events vor arata cateva conjugari ale acesteia.
Conceptul de anul acesta
Am asimilat conceptul general al editiei de anul acesta a Noptii Agentiilor: design is everywhere. Si nu pentru ca n-am avut inspiratie, ci pentru ca ni s-a potrivit manusa. O manusa lucrata in fir de lana moale si cu mici decoratiuni de metal in stil steampunk.
Vedeti? Design is everywhere. Este in cursurile noastre de styling, in prezentarile pentru clienti, in logo-uri si machete, in comunicatele de presa, in gandul de dimineata: oare cu ce ma imbrac astazi? Si chiar in raspunsul acesta.
Pe mai multe nivele, toti suntem designeri, pentru ca tuturor ne place sa proiectam. Pana la urma ce inseamna acest cuvant? Inseamna proiectare, o proiectare ce a ajuns, la noi, sa se confunde cu estetica.
In momentul acesta, in limba romana n-ai sa auzi “o, ce design mizerabil”, ci cuvantul “design” rostit invariabil cu inflexiune pozitiva, care iti induce ideea de frumos. Cred ca asta e conceptul pe care il avem noi pentru Noaptea Agentiilor, da. Designul, doar in conjugarea lui spre frumos.
Prima data
E prima data cand participam la Noaptea Agentiilor. Si asta pentru ca ne-am mutat intr-un spatiu ce ne permite sa fim ospitalieri dupa ora opt seara. De invatat nu putem invata, in conditiile acestea, decat de la altii, din greselile lor.
Spre exemplu, nu ne dorim sa fim plictisitori, nu vrem sa fim rupti de contextul social actual, redundanti sau copiatori. Vrem sa povestim si sa auzim experiente, sa ne miram de ce au facut altii si sa ne intrebam de ce nu ne-am gandit noi primii, sa fim frati si surori de cafea si ceai, iar mai apoi poate si parteneri de afaceri. Pentru cine doreste, pentru cine nu, avem mancare.
Echipa
Vom fi toti in agentie, caci agentia e echipa si echipa e agentia. Pe scurt, fiecare va avea felia lui: design, foto, evenimente, PR, creative bar-uri.
Promovare
Promovam cei 6 pasi simpli pe care ii recomandam celor care vor veni sa ne viziteze:
- La parter vor fi ateliere. Creative Arts te va invata cum sa faci obiecte decorative pentru: ziua lui, ziua ei, ziua voastra, ziua copilului, ziua firmei, ziua sefului, Secret Santa, Craciun, Revelion. La final, fiecare va primi un cadou care ii va da superputeri creative.
- Sa vii nemancat. Adriana va prepara feluri de mancare pe care le-a invatat de la localnicii de peste mari si tari.
- Daca iti vine sa scrii cate un post ironic pe facebook despre toate reclamele inutile de la tv si radio, vei avea de unde sa te inspiri. Artistul vizual Cristina Mihaela Radulescu expune la noi proiectul “Crezi ca tu vanezi branduri si promotii?”.
- Chill in curte si… design my coffee, please! Barista de la Claro Cafe va face demonstratie de pictura in cafea, dar vom face si o degustare de ceai, cu arome imbietoare.
- Sa ai conditie fizica buna, pentru ca expozitia de costume, realizate de Creative Arts, este la etaj. Poti proba pentru selfie orice costum doresti.
- Vei afla ce inseamna sa lucrezi intr-o agentie care organizeaza, vinde si comunica evenimente.
Si un event corespunzator (si corect) pe Facebook.