Frank, agentia independenta care ofera solutii integrate de comunicare, de la strategie de brand, la digital, social media si online marketing, o numeste pe Mona-Lisa Caravaniez in functia de Client Service Director.
In noua sa functie, Mona-Lisa va contribui la implementarea viziunii agentiei de a furniza servicii la cele mai inalte standarde, va administra intregul portofoliu de clienti al Frank, contribuind la planificarea, dezvoltarea si managementul proiectelor, gestionarea resurselor, precum si la indeplinirea obiectivelor de dezvoltare ale Frank pe termen mediu si lung.
"Lucrand intr-un domeniu aflat in continua miscare, este important nu doar sa ne mentinem pozitia pe piata, ci sa facem din dezvoltarea serviciilor noastre o preocupare constanta. Vedem in Mona-Lisa un adevarat profesionist in domeniu, cu abilitati de comunicare si planificare strategica native, amplificate de lungii ani de experienta. Avem convingerea ca, impreuna, vom putea construi perspective durabile, cu promptitudinea si profesionalismul caracteristice Frank", a declarat Dimitris Tranakas (Managing Partner Frank Group).
"Cea mai mare provocare a acestei industrii este sa tii pasul cu ea. Trebuie sa poti sa inveti in ritmul in care se schimba si evolueaza practicile si trendurile, iar pe masura ce avansezi in cariera mediul in care alegi sa te dezvolti devine tot mai important. Ma bucur ca ma alatur unei echipe de specialisti entuziasti, bine ancorati in dinamica pietei, si ca impreuna avem ocazia sa <<invatam>> despre advertising astazi", a declarat Mona-Lisa Caravaniez (noul Client Service Director Frank Group).
Mona-Lisa Caravaniez si-a inceput cariera imediat dupa terminarea facultatii, din pasiune pentru advertising, fiecare nou post pe care l-a ocupat intarindu-i convingerea ca acesta este domeniul care i se potriveste.
Prima interactiune cu viata autentica de agentie a fost Saatchi & Saatchi, urmand D’Arcy, Young & Rubicam si Ogilvy & Mather. Pe langa activitatea constanta din domeniul comunicarii, Mona-Lisa este si professional coach, practicand o metoda de coaching noua in Romania, cunoscuta in special in Olanda si UK (Heart IQ Amplified Field, bazata pe dezvoltarea EQ-ului).
Cu o experienta de peste 17 ani in domeniul comunicarii, dobandita in agentii cunoscute de publicitate pe piata din Romania, Mona-Lisa Caravaniez a dezvoltat, de-a lungul carierei, nu doar abilitati de advertising, ci si de branding, client management si team management.
Vasta sa experienta, dar si diferitele echipele cu care a colaborat, i-au oferit ocazia de a lucra alaturi de clienti din domenii variate, printre care FMCG, pharma, banking, retail, auto, telecom.