[Native ad] Maria Sarivan: Problema intervine atunci cand incerci sa prezinti intr-o cheie obiectivo-jurnalistica-independentato-nepartinitoare, dar asteriscul de mai jos spune altceva

[Native ad] Maria Sarivan: Problema intervine atunci cand incerci sa prezinti intr-o cheie obiectivo-jurnalistica-independentato-nepartinitoare, dar asteriscul de mai jos spune altceva

Pentru a da un exemplu extraordinar-fantastiv de publicitate nativa, Maria Sarivan (Strategic Planner, Ogilvy & Mather) se intoarce in 1914. Ea spune, de altfel, destul de raspicat ca native advertisingul nu este o formula noua de publicitate, ci despre advertorialul ajuns pe campiile online. Principiul lui de functionare a ramas acelasi, de 100 de ani.

Care sunt, totusi, sensibilitatile acestei forme publicitare si cum se gestioneaza ele? Se intampla atunci cand standardele jurnalistice sunt abuzate, cititorii isi pierd increderea in sursa de informare si se intra intr-o spirala in jurul eticii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related