Un produs al superlativelor in materie de suplimente nutritive premium, colagenul hidrolizat de baut Collagen Pro-Active a gasit in abordarea inovatoare de marketing oferita de Perceptum Concept un “matching” perfect si garantia unei lansari reusite pe piata romaneasca.
Cel mai inovator supliment cu colagen existent pe piata, cu o rata de absorbtie de peste 90%, imposibil de obtinut din tablete sau capsule, Collagen Pro-Active avea nevoie de o strategie de comunicare pe masura noutatii si obiectivelor ambitioase de business pe care si le-a propus.
Abordarea adusa de Perceptum in comunicarea acestei noutati a urmarit generarea de leaduri, brand awareness si construirea unei comunitati puternice in jurul noului colagen hidrolizat de baut.
Astfel, am creat un concept de promovare unitar, usor de adaptat atat in comunicarea offline, prin evenimentul de lansare si alte evenimente de activare si angajament, cat si in comunicarea digitala, prin website dedicat si pagina de Facebook a produsului.
Pentru a aduce in prim-planul preocuparilor publicului-tinta beneficiile unice ale produsului, Perceptum a construit un mix de comunicare bazat pe interactiune, materiale de prezentare ce scot in evidenta calitatile si valoarea adaugata a produsului, precum si evenimente prin care am urmarit crearea de awareness, cu accent pe caracterul inovator al acestui produs.
Astfel, proiectul nostru a propus ca tactica de engagement utilizarea unor instrumente hi tech de activare, unice in Romania, precum Gravity Lifter si augumented reality.
Fiind destinat unui public mixt, atat femei cat si barbati, produsul a fost comunicat tinand cont de particularitatile si nevoile specifice ale fiecarui segment de public, identificand, in acelasi timp, valorile comune, la care rezoneaza puternic ambele sexe.
Pentru Anca Serea, Brand Ambassador Collagen Pro-Active, am construit o imagine dinamica, feminina si sportiva in acelasi timp, care surprinde principalele beneficii promovate de acest produs: sanatate, frumusete si un boost inegalabil de energie.