[Native ad] Adina Militaru: In teorie, native advertisingul ar trebui sa fie o forma mai putin invaziva de publicitate. In practica, nu tot native-ul e native

[Native ad] Adina Militaru: In teorie, native advertisingul ar trebui sa fie o forma mai putin invaziva de publicitate. In practica, nu tot native-ul e native

De ce ne omoara iar practica in zona aceasta, mai fresh, de publicitate? Pentru ca Romania a ajuns la native advertising sarind cateva etape importante si adoptand trendul din zbor, spune Adina Militaru (Social Media Director, Tribal Worldwide Romania). In alte piete, mai la vest, native advertising vine din content maketing, ca un next step dupa o strategie care are in focus crearea de continut propriu, pentru canale proprii.

Adina a lucrat cu Vice, Sector 7, Cavaleria, StirileProtv.ro in aceasta zona de advertsing si povesteste, mai jos, din experientele ei cu McDonald’s, Tinderul si Dark Social-ul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related