Publicis Romania castiga un Wood Pencil in categoria White Pencil la D&AD Festival si trei trofee la New York Festivals cu ACR Street View Test.
Campania Street View Test reinventeaza testele auto de la scoala de soferi, folosind situatii reale de pe Google Street View. Astfel, platforma devine pentru prima data un instrument de educatie rutiera aplicabil oriunde in lume.
"Suntem foarte mandri si fericiti ca am obtinut un asemenea rezultat la D&AD. Este festivalul care premiaza creativitatea la cele mai inalte standarde. Faptul ca suntem singura agentie din Romania premiata la D&AD si New York Festivals anul acesta este o reusita care demonstreaza inca o data calitatea produselor noastre, pentru care vreau sa felicit intreaga echipa de la Publicis Romania."
Jorg Riommi (Chief Creative Officer, Publicis Romania)
"Oficial, ACR Street View Test a devenit proiectul cel mai premiat al agentiei. Iar de ceva vreme lucram la un nou proiect ACR, pentru care speram sa fie nevoie sa mai cumparam cel putin un raft."
Dan Frinculescu (Group Creative Director, Publicis Romania)
Trofeul Wood Pencil castigat la editia din acest an a D&AD Festival, in categoria White Pencil - Service Innovations, cat si cele trei trofee de la New York Festivals, in categoriile Digital, Best Use of Media si Activation & Engagement, completeaza palmaresul campaniei, deja premiate cu 14 premii si nominalizari la Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Internetics si FIBRA Awards.
Proiectul a fost de asemenea inclus in Creative Sandbox, colectia oficiala de proiecte preferate de Google.
Cu sprijinul FIA, Street View Test este acum in curs de implementare in alte doua tari din UE.