[Noaptea Agentiilor '16] pastel sarbatoreste 10 ani prin 10 moduri de a interactiona cu designul

[Noaptea Agentiilor '16] pastel sarbatoreste 10 ani prin 10 moduri de a interactiona cu designul

Cineva din publicitate spunea ca, pentru el, Noaptea Agentiilor e in fiecare zi. Dar Cezarul are nevoie de sarbatoare si publicitatea romaneasca, la fel, asa ca sa profitam de momentul acela din an in care intram in culise si ne intalnim cu oamenii aceia care, desi nu au aderat la vreo forma de budism radical, nu dorm si nu mananca in cautarea conceptelor ultime.

Asa ca, pe 26 mai, de la ora 20.00, dati navala. Pentru a sti unde si de ce, sau care este selectia de bautura, am vorbit cu agentiile participante sa ne dea cateva detalii in avans, dar sa si viziteze cateva din amintirile memorabile ale anilor trecuti.

pastel sarbatoreste 10 ani, asa ca face o Petrecere de ZECE, ne spune Oana Cristea (fun internal communication and public affairs manager, pastel). Asa ca vizitatorii agentiei sunt asteptati cu 10 fatete ale designului, asa cum sunt experimentate ele in publicitate.

 

Conceptul pe 2016

Editia aceasta a Noptii Agentiilor este speciala pentru noi pentru ca petrecerea pe care o pregatim va fi si una aniversara, de 10 ani pastel. Astfel, vom avea  Ziua Pastel de Noaptea Agentiilor - O Petrecere de ZECE!

Pentru ca aceasta editie este parte din cadrul circuitului Romanian Design Week, cei care ne viziteaza vor descoperi cele 10 fatete ale designului, asa cum il experimentam la noi in agentie: vor trai experiente legate de volum si proportii, se vor juca cu liniile, vor interactiona cu font-uri si vor fi uimiti de contraste.

Pe toata durata serii, pastel este locul unde 10 ani de experienta se tranforma in 10 moduri in care vizitatorii vor interactiona cu designul.

 

Pana acum la Noaptea Agentiilor

Toate editiile la care am participat au insemnat pentru noi evenimente in care am deschis portile agentiei cu mare drag. De fiecare data cele mai frumoase experiente au fost cand invitatii nostri au fost la randul lor deschisi cu noi si am cunoscut oameni noi, care ne-au calcat pragul pentru prima oara si cu care, de la acea prima intalnire, am construit relatii de lunga durata.

Petrecerile de Noaptea Agentiilor la pastel sunt reprezentative prin acele momente in care  partenerii nostri descopera intreaga echipa din spatele proiectelor lucrate impreuna si povestesc o seara intreaga ca si cand se cunosc de o viata.

 

Invataturi

Ne-am dat seama ca vizitatorii vor sa ne cunoasca pe noi dincolo de interfetele uzuale: telefoane, ecrane, mail-uri, SMS-uri, brief-uri. Este important sa vada ce inseamna cu adevarat o agentie si sa simta atmosfera creativa, sa traiasca experiente relevante care sa ii aduca mai aproape de aceasta industrie.

Cei care vin la noi de Noaptea Agentiilor sunt din diferite medii: sunt fie studenti care isi doresc sa ne cunoasca si sa inteleaga viata in agentie, fie clienti, parteneri, furnizori.

De cele mai multe ori ne viziteaza si bloggeri sau jurnalisti, dar si prietenii nostri si cei din familie. Asta inseamna ca evenimentul pe care il pregatim trebuie sa spuna o poveste in care sa se regaseasca toti, care sa-i uneasca si sa-i atraga.

Si aceasta este povestea autenticitatii, pentru ca, fiind noi insine, impartasind cu musafirii nostri lucrurile care noua ne plac, ni se par fascinante sau relevante, atunci este momentul in care incepem sa construim impreuna, atmosfera este una naturala si petrecerea curge de la sine.

 

Schimbari

Anul acesta am hotarat sa dezvaluim mai mult din modul nostru de lucru si toate experientele pe care le pregatim au la baza modul in care noi  ne-am transformat pe parcursul celor 10 ani si cum reusim sa inovam procesul creativitatii.

Accentul il punem pe interactiunea directa cu elemente de baza ale designului, carora le dam noi valente si cu care ne vom juca pe tot parcursul serii. Volumul va deveni palpabil, contrastele se vor privi fata in fata, iar suprafetele ascund diferite mesaje.

Schimbarea vine din faptul ca abordarea este cea care aduce creativitatea si ne provocam vizitatorii sa intre in lumea designului interactiv.

 

Echipa

Intreaga agentie este implicata in Noaptea Agentiilor, ca de fiecare data. De la brainstorming si pana la experientele pregatite, fiecare dintre noi vine cu idei, lucreaza la implementarea lor si in seara petrecerii are in grija o anumita zona, o experienta sau un moment.

Avem un coordonator de actiune, care are viziunea de ansamblu si, ca si in alte editii trecute, acesta este rolul Oanei Cristea.

In plus, petrecerea de anul acesta este si una aniversara pentru noi si fiecare membru din echipa pastel si-a pus amprenta pe modul in care ne vom sarbatori la Ziua Pastel de Noaptea Agentiilor.

 

Promovare

Avem pagina proprie a evenimentului, pe Facebook pe care o updatam zilnic cu indicii despre suprizele pe care le pregatim si cu propriile noastre experiente de zi cu zi cu designul.

Interactiunea cu studentii este foarte importanta pentru noi si targul PR&Ad Fair la care am fost prezenti a fost ocazia perfecta sa le facem o demonstratie de interactiune cu Volumul si sa-i invitam sa ne viziteze la Ziua Pastel de Noaptea Agentiilor.

De asemenea, pe 26 mai, pregatim un workshop special despre Design pentru Divizia de Graphic Design din Departamentul de Marketing al ASER.

Si, bineinteles, ca la orice petrecere pe care am avut-o, fiecare om din agentie vorbeste despre Noaptea Agentiilor la pastel, pentru ca fiecare dintre noi o simte ca pe o petrecere proprie, la care isi poate invita prietenii si care este un loc cu usile deschise tuturor celor care isi doresc sa ne cunoasca, sa sarbatoreasca 10 ani pastel impreuna cu noi si sa interactioneze cu designul. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related