Campania Festivalului International de Film Transilvania este realizata de Anton si Damian Groves, dupa un concept marca Bloom Branding & Design Studio

Campania Festivalului International de Film Transilvania este realizata de Anton si Damian Groves, dupa un concept marca Bloom Branding & Design Studio

Campania de imagine de anul acesta a Festivalului International de Film Transilvania este semnata, pentru al treilea an la rand, de artistii romano-britanici Anton si Damian Groves. Ei au creat afisele si cele 5 spoturi oficiale TIFF 2016, dupa un concept marca Bloom Branding & Design Studio.
Protagonistii sunt actori neprofesionisti, selectati in urma unui casting organizat la Cluj-Napoca.

„Ideea campaniei vizuale din acest an a plecat de la o propunere facuta anul trecut de graficianul nostru Andrei Pastuhov si de Domnita Georgescu de la Bloom Studio, aceea de a reface intocmai cadre celebre din filme folosind oameni obisnuiti. TIFF s-a mai jucat cu acest concept si in trecut, dar de fiecare data a reinterpretat cadrul original, condimentandu-l cu un twist ardelenesc”, explica directorul artistic TIFF, Mihai Chirilov.

„Noutatea acestei editii aniversare, veritabil varf de lance al strategiei orasului in obtinerea titlului de Capitala Culturala Europeana in 2021, o constituie reproducerea cat mai fidela a unor ipostaze iconice folosind clujeni si decoruri reale din Cluj - unele fin sugerate, altele instant recognoscibile. Fiecare dintre cele cinci postere e insotit de un clip in care orasul devine brusc un platou de filmare, iar un clujean obisnuit se transforma in personaj de film in cateva secunde. Tocmai de aceea am pastrat in posterele finale elemente din bucataria filmului, care tradeaza aceasta transfigurare: microfoane, reflectoare, clachete, megafoane, sine de traveling etc. Este, cred, cea mai potrivita reprezentare a felului in care TIFF-ul transforma Clujul prin film timp de zece zile”, adauga Mihai Chirilov.

 

Vizualurile campaniei

Fiecare dintre cele cinci personaje alese au primit un twist ardelenesc, astfel incat Forrest Gump devine Padurea Ghimpe (in interpretarea lui Rares Branescu si Dolores Badulescu), Amelie se transforma in Amalia (jucata de Andrea Cadar), Terminator ajunge Terminatul (Gheorghe Iftime) pe strazile din Cluj, Marilyn Monroe din The Seven Year Itch devine Mariska (Andra Buicu, studenta la Facultatea de Teatru si Televiziune din Cluj, alaturi de actorul Levente Molnar), iar Radu Beres seamana izbitor cu Robert de Niro in Taxi Driver aka Taxidermistul.

Spoturile sunt produse de Libra Film si Studioset.

Imaginea e semnata de Marius Mihai Apopei, iar fotografiile sunt realizate de Manole Sava (Greenmind Studio).

Filmarile au avut loc in Piata Unirii din Cluj, Bd-ul 21 decembrie 1989,  Podul Calvaria, Parcul Central si Bd-ul Eroilor.

 

Spot Terminator / Terminatul

 

Spot Marylin Monroe / Mariska

 

Spot Taxi Driver / Taxidermistul

 

Spot Amelie / Amalia

 

Spot Forrest Gump / Padurea Ghimpe

 

Festivalul International de Film Transilvania (27 mai – 5 iunie 2016) este organizat de Asociatia pentru Promovarea Filmului Romanesc si Asociatia pentru Festivalul de Film Transilvania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related