Imaculatura e o adolescenta lenesa si intretinuta

Imaculatura e o adolescenta lenesa si intretinuta

Dar si ce bazar are... sa te indragostesti. Din vara lui 2013, Anca Cojocaru si Irina Constantin imbina in aceeasi oala designul, cultura pop, moda, erotica si alte ingrediente ca s-o scoata pe Imaculatura. O colectie de colectii in diverse "stari de agregare": haine, bijuterii si alte accesorii, obiecte de decor, instalatii artistice sau, uneori, pachete de servetele cu personalitate. 

Imaculatura nu a fost gandita ca un business, Anca si Irina nu au vrut constrangeri de niciun fel. Ea produce niste bani pentru ca, spun Anca si Irina, vrand-nevrand emotioneaza. Dar nu se poate sustine, o putem numi lejer intretinuta. Si n-o facem noi, o spun chiar ele in randurile de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related